نظر جالب سرمربی اسبق آزمون؛ لورکوزن آخرین قرارداد بزرگ سردار؟!

سرمربی سابق روبین کازان، اظهار نظر جالبی درباره ترانسفر آزمون به لورکوزن انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرمربی سابق سردار آزمون در تیم روبین کازان روسیه معتقد است که این مهاجم جوان ایرانی زمان مناسبی را برای تغییر تیم خود انتخاب کرده است، اما سطح تیم لورکوزن چندان متقاوت با تیم زنیت کازان نیست.

بیلیاتدینوف گفت: به نظر می‌رسد که او از سطح لیگ روسیه پیشی گرفته است، اما من فکر نمی‌کنم که در لورکوزن هم تیمی‌های قوی‌تری از زنیت داشته باشد." "بایر" - یک تیم قوی است و بازیکنان تقریبا سطح خوبی در این تیم وجود دارد. در ۲۷ سالگی وقتش بود به تیم دیگری برود، این آخرین قرارداد بزرگ اوست که بعد از آن یا می‌تواند جلوتر برود یا به شکلی به روسیه برگردد، دیدن او در آلمان جالب خواهد بود.

سرمربی سابق روبین کازان گفت: او درک خوبی از بازیکنان دارد و زمان مناسبی را برای تغییر لیگ خود انتخاب کرده است. در فوتبال آلمان، نیاز به تطبیق خواهد بود، اما او دیگر یک پسر نیست، همانطور که از همکاری با هم یاد می‌کنم، بلکه مردی است که چیزهای زیادی در فوتبال می‌فهمد. در آلمان، سبک کمی متفاوت است.

سردار آزمون خود نیز درباره این انتقال گفت:  بایر ترکیب بسیار خوبی دارد، من مدت زیادی است که باشگاه را دنبال می کنم و از نحوه بازی این تیم خوشحالم. به زودی می توانم در بوندسلیگا بازی کنم. برای من فوق العاده هیجان انگیز است.

لورکوزن در ۲۲ ژانویه از امضای قرارداد با آزمون خبر داد. قرارداد باشگاه لورکوزن و مهاجم ۲۷ ساله ایرانی از فصل ۲۰۲۲/۲۳ اجرایی و تا پایان فصل ۲۰۲۶/۲۷ محاسبه خواهد شد. بایر لورکوزن با ۳۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده سوم جدول لیگ آلمان قرار دارد. در اوایل این فصل، این باشگاه  به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یافت.

دیدگاه تان را بنویسید