جی پلاس

سرنوشت تلخ ایرانی های بایرلورکوزن؛ سردار طلسم نحس را می شکند؟

سه ایرانی که پیش از سردار آزمون در بایرلورکوزن به میدان رفتند سرنوشت تلخی داشتند و نتوانستند عملکرد خاصی در این تیم آلمانی داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، بعد از ماه ها حاشیه و شایعه سرانجام سرنوشت سردار آزمون مشخص شد و او از فصل آینده در ترکیب بایرلورکوزن آلمان توپ می زند.

انتقال آزمون به لورکوزن به صورت رایگان است چرا که او در پایان فصل جاری جزو بازیکنان آزاد محسوب می شود.

این انتقال در حالی صورت گرفت که بارها خبر درخواست خرید باشگاه هایی چون لیون،نیوکاسل، سویا، آرسنال، یوونتوس و ... منتشر شده بود اما زنیت اعلام کرد که سردار را کمتر از 20 میلیون نمی فروشد و حالا او به صورت رایگان از زنیت روسیه رفت!

آزمون چهارمین ایرانی باشگاه بایرلورکوزن محسوب می شود که می تواند یک طلسم عجیب را بشکند.

مهدی پاشازاده، علی موسوی و داریوش یزدانی سه ایرانی بودند که قبل از آزمون راهی لورکوزن آلمان شدند.

اما سرنوشت این سه ایرانی عجیب بود؛ هر سه بازیکن به جز ناکامی هیچ چیز دیگری را در این باشگاه آلمانی تجربه نکردند.

مهدی پاشازاده از استقلال راهی لورکوزن شد و فقط 31 دقیقه برای این تیم به میدان رفت و حتی یک بازی کامل هم انجام نداد. پاشازاده یک بار در جام یوفا و یک بار هم در جام حذفی برای این تیم به میدان رفت و بعد راهی فورتونا کلن شد.

سرنوشت تلخ ایرانی های بایرلوکوزن؛ سردار طلسم نحس را می شکند؟

داریوش یزدانی دیگر بازیکنی بود که از استقلال راهی لورکوزن شد. او یک بار در جام حذفی آلمان به میدان رفت و دوبار هم جزو 18 نفر تیمش بود! یزدانی 4 بازی نیز برای تیم دوم باشگاه انجام داد و خیلی زود به استقلال برگشت!

سرنوشت تلخ ایرانی های بایرلوکوزن؛ سردار طلسم نحس را می شکند؟

علی موسوی دیگر ناکام استقلالی تیم بایرلورکوزن بود که از فورتوناکلن به این تیم ملحق شد. موسوی حتی یک بازی هم برای تیم اصلی لورکوزن انجام نداد و یک بار در جام حذفی جزو 18 نفر قرار گرفت. چهاربازی به نام او در لورکوزن ثبت شده اما در تیم دوم باشگاه بود که سه گل هم زد.

سرنوشت تلخ ایرانی های بایرلوکوزن؛ سردار طلسم نحس را می شکند؟

حالا سردار آزمون چهارمین ایرانی لورکوزن است که می تواند با عملکرد خود به نحسی حضور ایرانی ها در این تیم پایان دهد. با توجه به شرایط سردار او می تواند یکی از مهاجمان اصلی این تیم در فصل آینده باشد که تمام خاطره های بد فوتبالیست های ایرانی این تیم آلمانی را از ذهن ها پاک کند.

دیدگاه تان را بنویسید