افزایش انتقادها نسبت به CR7/ رونالدو و یک جنجال دیگر

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد باز هم در زمان تعویض رفتاری جنجالی از خود به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  در شب پیروزی شیاطین سرخ مقابل برنتفورد، رونالدو اجازه نداد هواداران خشم آلود از موفقیت رقیب همشهری، شب شادمانه ای داشته باشند. زمانی که سرمربی تصمیم به تعویض کریستیانو گرفت او از این تعویض ناراحت شد و حتی درباره این مساله با مربی جر و بحثی هم داشت تا بار دیگر انتقادها نسبت به پدیده بازیکن سالاری بالا بگیرد.

اعتراض رونالدو در شرایطی که منچستر با دو گل از حریف پیش بود و تقریبا پیروزی و کسب سه امتیازش قطعی شده بود، واکنش های منفی زیادی برانگیخت. تصمیم رانگنیک منطقی به نظر می رسید چرا که او وظیفه داشت بازیکنان اصلی اش را برای دیدارهای مهم ذخیره کند. با این حال رونالدو دوست داشت در زمین بماند تا گل های بیشتری به تیم از هم پاشیده برنتفورد بزند.

مربی در پایان بازی درباره جروبحث با رونالدو گفت چیز خاصی نبود. او علت تعویضش را پرسید و من هم توضیح دادم که وظیفه دارم بهترین تصمیم را برای تیم بگیرم.

با این حال ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از اعتراض رونالدو گفت: تیم 0-2 پیش بود و رونالدو به دنبال زدن گل بود تا در جدول گلزنان بالاتر برود ولی معتقدم رانگنیک توانست شرایط را به خوبی مدیریت کند. او با رونالدو روی نیمکت حرف زد و دلیل تعویض را توضیح داد. تیم هر سه روز یک بازی دارد و رونالدو هنوز فرصت دارد تعداد گل هایش را بالاتر ببرد

اندی تاونزند بازیکن سابق چلسی هم این گونه واکنش نشان داد: واقعا شگفت زده شدم. در منچستر تقریبا همه برای رونالدو بازی می کنند، هرچند که نباید اینطور باشد. مهم کسب سه امتیاز بود و به ماندن رونالدو در زمین نیازی نبود. تیم جلو بود و تعویض رونالدو هم منطقی به نظر می رسید. حرکت رونالدو خارج از قاعده بود. رانگنیک یا یکی از هم تیمی هایش باید علنی او را مواخذه می کردند. رونالدو فکر می کند منچستریونایتد فقط حول محور خودش است؟ او بزرگتر از منچستریونایتد نیست.

این نخستین بار نیست که رونالدو در منچستریونایتد حاشیه ساز می شود. او چندین بار سابقه اعتراض به تعویض یا نیمکت نشینی را در همین فصل جاری داشته که به مذاق هواداران خوش نیامده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید