دمبله از بارسا رفتنی شد؟

سران باشگاه بارسلونا،‌ در حالی فردا آخرین مذاکره خود با نمایندگان عثمان دمبله را انجام خواهند داد که این بازیکن از خواسته خود کوتاه نمی‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از کش و قوس‌ها و حواشی بسیاری که این روزها درباره عدم تمدید قرارداد عثمان دمبله فرانسوی با باشگاه بارسلونا وجود دارد، به نظر می‌رسد این وینگر جوان قصد کوتاه آمدن از خواسته مالی خود برای تمدید قراردادش را ندارد و فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه مدیران باشگاه کاتالانی با این ستاره فرانسوی است.

طبق اعلام منبع فرانسوی RMC، ملاقات فردای بین سران باشگاه بارسلونا و نماینده‌های دمبله آخرین شانس برای ماندگار شدن این بازیکن در نوکمپ خواهد بود و در صورت عدم توافق، باید پایان کار ستاره فرانسوی در بارسا را قطعی تلقی کرد.

عثمان دمبله جوان که با درخشش در ترکیب تیم دورتموند آلمان خودش را به فوتبال اروپا معرفی کرد، هیچگاه نتوانست عملکرد خوب خود در ترکیب زنبورها را برای بارسلونا نیز تکرار کند. همین امر باعث شد تا مسئولان این باشگاه اسپانیایی برای تمدید قرارداد، پیشنهاد کاهش دستمزد را به این وینگر جوان بدهند.

ناامیدی بلوگرانا از جذب موراتا

با کمرنگ شدن امید سران باشگاه بارسا برای جذب آلوارو موراتا، برنامه اسپورت3 مدعی شد که گزینه جدید بارسا برای تقویت نوک خط حمله، "لوکاس بویه"، مهاجم باشگاه الچه است. بویه در 52 بازی برای الچه توانسته 14 گل به ثمر برساند. فصل جاری او زننده 6 گل بوده و یک پاس گل نیز در 16 بازی داده است.

پس از مطرح شدن شائبه‌ نیمکت نشین شدن عثمان دمبله در بارسلونا تا آخر فصلش به منظور تحت فشار گذاشتن این بازیکن برای تمدید قرارداد با بلوگرانا، مدیر برنامه‌های این بازیکن جوان نیز واکنش تندی نشان داد. 

موسی سیسوکو گفت: "اینگونه اعمال فشار روی امثال من اثر بخش نیست. شاید مدیران این باشگاه بتوانند با مدیر برنامه‌هایی که با بارسلونا دوست هستند چنین کاری کنند، اما این رفتار روی من اثری ندارد و اینجا هستم تا از منافع بازیکن تحت وکالت خود دفاع کنم. ما اینجا نیستیم تا به بحث‌ها در شبکه‌های اجتماعی دامن بزنیم، اما حقیقت را باید گفت. 

او افزود: "بله، ما خواسته‌های زیادی داریم، اما در گذشته نشان داده‌ایم که انتخاب‌های عثمان فقط بخاطر پول و مسائل مالی نبوده، وگرنه او در بارسلونا نمی‌ماند. همچنین اگر مدیران بارسلونا می‌خواستند مذاکره کند، می‌توانستند سعی کنند با ما پای میز مذاکره بیایند. با این تفاوت که نیازی به بحث و تهدیدی در مورد بازی ندادن به دمبله و فرستادن او روی سکوها وجود ندارد. ما در صورت لزوم از حقوق عثمان دمبله دفاع خواهیم کرد."

دیدگاه تان را بنویسید