شرطی که بارسلونا برای دمبله گذاشت

مصدومیت‌های پی‌در‌پی بال فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا این تیم را نسبت به تمدید قرارداد با ستاره سابق دورتموند دچار تردید کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا امیدوار است که عثمان دمبله را برای تمدید قراردادش با یک شرط جالب توجه متقاعد کند.

بارسلونا از میزان پتانسیل و استعداد بال فرانسوی‌اش آگاه است اما مصدومیت‌های پی‌در‌پی این بازیکن از یک سو و مشکلات اقتصادی باشگاه سبب شده است که تیم کاتالان برای تمدید قرارداد بازیکن سابق دورتموند یک شرط تعیین کند و آن دریافت حقوق در ازای بازی است. در حقیقت بارسلونا قصد دارد میزان حقوق ثابت دمبله را تا جای ممکن کاهش دهد و رقم کاهش یافته را در قالب پاداش‌های متنوع مرتبط با عملکرد جبران کند.

به این ترتیب باشگاه بارسلونا تنها در صورتی ملزم به پرداخت دستمزد بالا به دمبله خواهد بود که این بازیکن بتواند به تیم کمک کند نه اینکه بیشتر وقت خود را صرف فیزیوتراپی و ریکاوری مصدومیت‌هایش کند.

قرارداد فعلی دمبله که سال 2017 در ازای 135 میلیون یورویی به کاتالان‌ها پیوست، تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. او در فصل جاری برای بارسلونا تنها 25 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید