کامبک بارسا مقابل تیم دسته سومی!/ کیش و مات کونته توسط چلسی

بارسلونا در دیداری دشوار در نهایت 1-2 در خانه لینارس به برتری دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا که در یک ساعت ابتدایی از حریف گمنام خود عقب بوده و فاصله ای تا حذف از کوپا دل ری نداشت، در نهایت در 30 دقیقه پایانی دو بار به گل رسیده و راهی دور بعد شد.

بر خلاف تصور این لینارس بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول هم دست یافت. روی ارسال دقیق کارنیسر از سمت راست، این هوگو دیاز بود که در میان غفلت مدافعان بارسلونا موفق به گلزنی شد.

بارسلونا در صدد جبران برآمده و در دقیقه 25 فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه ریکی پویگ از فاصله ای قابل توجه را رازاک با عکس العملی خوب مهار کرد.

دقایقی بعد و روی ارسال دقیق نیکو گونزالز بود که بارسلونا فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه والی ریکی پویگ در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه به آسمان رفت.

در اواخر نیمه اول این بار ضربه زمینی یوردی آلبا از پشت محوطه را دروازه بان لینارس به زیبایی راهی کرنر کرد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 تیم میزبان به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که بارسلونا روی ارسال دنی آلوس از روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر عثمان دمبله بیرون رفت.

اما در دقیقه 60 بارسلونا بالاخره به گل اول دست یافت. روی پاس اسکار مینگوئزا، عثمان دمبله در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای فنی و دقیق توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

اما بارسلونا خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. دقایقی بعد خوان خوتگلا از سمت چپ حرکت کرده و بعد از گذر از سد مدافع حریف با ضربه ای دقیق از درون محوطه موفق به زدن گل دوم شد.

در دقیقه 75 کاراسدو با حرکت از سمت چپ می توانست دروازه بارسلونا را باز کند، اما ضربه فنی او از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد این بار عثمان دمبله با ورود به محوطه فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه محکم او نیز به دیرک برخورد کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و بارسلونا در نهایت 1-2 لینارس را شکست داد.

چلسی 2 - 0 تاتنهام؛ یک پای تیم توخل در فینال

جی پلاس؛ چلسی در شرایطی که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته بود، امشب در مسابقه رفت نیمه نهایی جام اتحادیه با دو گل از سد تاتنهام گذشته و در آستانه صعود به دیدار نهایی قرار گرفت.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه پنجم به گل نخست خود دست یافت. روی پاس کوتاه مارکوس آلونسو در سمت چپ، کای هاورتز در مقابل دروازه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای زمینی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بازی چلسی و تاتنهام

در دقیقه 18 ارسال میسون مونت در سمت چپ محوطه به حکیم زیاش رسید و او می توانست خیلی زود گل دوم چلسی را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول چلسی به صورت اتفاقی به گل دوم خود نیز دست یافت. ارسال ضربه ایستگاهی از سوی حکیم زیاش با دفع تاتگانگا همراه بود، اما ضربه این بازیکن به پشت بن دیویس برخورد کرده و به شکلی عجیب وارد دروازه اسپرز شد.

در دقیقه 41 و روی ارسال حکیم زیاش بود که چلسی فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه سر روملو لوکاکو با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت تا نیمه اول بازی دو تیم با برتری 0-2 چلسی به اتمام برسد.

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 52 و روی پاس لوکاکو به حکیم زیاش فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه این ستاره مراکشی در اختیار هوگو لوریس قرار گرفت.

در دقیقه 61 این بار خود تیمو ورنر از سمت چپ به داخل زده و می توانست دروازه اسپرز را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد تیمو ورنر در موقعیتی تک به تک فاصله ای تا زدن گل سوم چلسی نداشت، اما ضربه چیپ او دقیق نبود و هوگو لوریس با تیزهوشی دروازه خود را نجات داد.

بازی چلسی و تاتنهام

در دقیقه 88 تاتنهام صاحب بهترین فرصت خود برای کاهش اختلاف و امیدوار شدن برای بازی برگشت داشت، اما ضربه محکم جیووانی لوسلسو از درون محوطه با عکس العمل تماشایی کپا آریزابالاگا همراه شد.  در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و چلسی با همان دو گل تاتنهام را مغلوب کرد.

دیدگاه تان را بنویسید