وقتی طارمی مثل رونالدو شد+ عکس

بازیکن سابق تیم فوتبال پورتو با مقایسه مهدی طارمی و کریستیانو رونالدو، از مهاجم ایران حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با وجود عملکرد خوبی که در تیم پورتو داشته است، در ۱۱ بازی پیاپی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده است.

این موضوع باعث افزایش فشار رسانه‌ها و هواداران روی مهاجم ایران شده است؛ هرچند که بعضی از کارشناسان و رسانه‌های پرتغال هم با ارائه آمارهای طارمی در زمینه گل‌سازی و تاثیرگذاری روی بردهای پورتو، سعی کرده‌اند آمار گل نزدن‌های او را از کانون توجه خارج کنند.

آخرین دیداری که مهدی طارمی به میدان رفت، بازی برابر بنفیکا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال بود. پورتو در این بازی با سه گل به پیروزی رسید. طارمی در این بازی هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. بهترین فرصت مهاجم ایران در نیمه دوم و زمانی به دست آمد که توپ را مقابل دروازه خالی بنفیکا به تیرک زد تا طلسم گل نزدن‌هایش پابرجا بماند.

در این مدت کادر فنی پورتو هم به حمایت از طارمی پرداخته و حالا این موضوع به سوژه بحث کارشناسان در پرتغال تبدیل شده است.

روزنامه ojogo پرتغال در شماره امروز خود گفتگویی را با «سوارز» مهاجم برزیلی سابق تیم پورتو انجام داده است و در این گفتگو به مشکل طارمی هم اشاره شده است.

سوارز هم از شرایطی که طارمی در آن گرفتار شده، حمایت کرد و درباره قحطی گلزنی مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد که کریستیانو رونالدو به وضعیت مشابهی دچار بوده است.

download

دیدگاه تان را بنویسید