محرومیت 6 ماهه مربی سرخ پوشان از سوی کمیته اخلاق

با کمیته اخلاق دو رأی خود را در خصوص مربی باشگاه سرخ پوشان تهران صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه موسی هاشم‌زاده، مربی باشگاه سرخ ­پوشان تهران طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته و وی به شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت؛ بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود. ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­‌پذیر خواهد بود.

با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه میثم نشاطی‌زاده، مدیر تیم نشاط ساری لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور قطعیت یافته است و ضمن رعایت بند ۲ ماده ۵۲ آیین نامه اخلاق، براساس دادنامه مذکور نامبرده به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مراتب به همه مراجع ذیربط ابلاغ و تأکید شود از هرگونه فعالیت میثم نشاطی‌زاده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه­‌ها ممانعت به عمل آمده و نتیجه کمیته اخلاق گزارش شود. ادامه فعالیت نامبرده صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان­‌پذیر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید