واکنش تند خطیر به محرومیت 5 ساله اش

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند از محرومیت سنگین علی خطیر توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال بیست و دوم آذرماه با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ به وی اعلام کرد، علی احمدی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال و عضو هئیت مدیره باشگاه تراکتور تبریز به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و به موجب دادنامه ۵۴۵ ح ۱۴۰۰۰۹۱۰ به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم گردیده است.

میزان نوشت؛ همزمان با ارسال این حکم با علی خطیر تماس گرفتیم تا نظر وی را در این ارتباط جویا شویم که وی از شکایت از صادرکنندگان این رای به محاکم قضایی خبر داد و در این خصوص گفت: حتما به کمیته استیناف فدراسیون تجدید نظرخواهی خواهم کرد و از تمامی قضات کمیته اخلاق و در راس آن‌ها آقای اسدی مقدم که این رای بی‌محتوا و نادرست را امضا و تایید کردند به دادسرای عالی قضات شکایت خواهم کرد.

خطیر چندی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی بابت حمایت از عزیزی خادم در جریان انتخابات فدراسیون فوتبال ابراز پشیمانی و ندامت کرد و بابت این مساله از جامعه فوتبال عذرخواهی کرد.

خطیر همچنین انتقادهای تندی از نحوه اداره کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال داشت و نکته جالب این بود که خودش پیش‌بینی کرد به واسطه این افشاگری‌ها به کمیته اخلاق احضار خواهد شد که دقیقا مطابق پیش‌بینی او این اتفاق رخ داد و دیروز کامرانی فر حکم محرومیت پنج ساله وی را به حیدر بهاروند ابلاغ کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید