جی پلاس

آزمون بهترین گزینه برای بارسلونا؛ سردار شاگرد ژاوی؟!+ عکس

هوش مصنوعی مهاجم ایرانی زنیت را بهترین گزینه برای تقویت خط حمله بارسلونا می داند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی باید یک مهاجم بخرد چون به گل نیاز دارد و سرخیو آگوئرو چند روز پیش به دلیل مشکل قلبی از فوتبال خداحافظی کرد. Olocip (دپارتمان هوش مصنوعی) از طریق هوش مصنوعی مهاجم مورد نیاز برای بارسلونا را پیدا کرد که از ژانویه بتواند بهترین عملکرد را برای تیم کاتالانی داشته باشد. 

قبلی ها پیف پیف، من به به و چه چه!

در این بررسی تمام عملکرد بازیکن در تیمش لحاظ شده است تا تاثیر واقعی اش مشخص شود. برای یافتن بهترین مهاجم بیش از ۵۰ مسابقات بررسی شده و بازیکنان زیر ۳۰ سال که بیش از ۵۰۰ دقیقه در این فصل بازی کردند در نظر گرفته شده اند. همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی بارسا قرارداد این بازیکنان در سال ۲۰۲۲ پایان می رسد. 

این نکته را نباید فراموش کرد عملکرد و تاثیرگذاری بازیکن مطابق با لیگی که در آن بازی می کند و همچنین فلسفه و روش بازی تیم و سرمربی اش بررسی شده و تنها تکنولوژی IA قادر به بررسی تمام ابعاد است. از میان ۱۴۰۰ مهاجم تنها پنج بازیکن مناسب تیم ژاوی هستند که نام سردار آزمون (زنیت) هم در این فهرست دیده می شود. خولیان آلوارس (ریورپلاته)، آندرئا بلوتی (تورینو)، الکساندر لاکازت (آرسنال) و کولو موانی (نانت) دیگر بازیکنان این فهرست هستند. 

اگر تنها عملکرد شش ماه گذشته این پنج مهاجم بررسی شود آزمون تاثیرگذارترین بازیکن در خط حمله است. مهاجم ایرانی بیش از همه در گلزنی نقش داشته و شوت زده است.  

اگر فقط پاس گل لحاظ شود بهترین بازیکن آلوارس است. اگر بیشترین فعالیت در خط حمله در نظر گرفته شود بلوتی برجسته ترین بازیکن است اما بیشترین فعالیت تنها اهمیت ندارد بلکه تاثیرگذاری هم مهم است. درست است بلوتی بیش از همه در ۹۰ دقیقه شوت زده است اما شوت های آزمون موثرتر بوده است. 

در بازی سازی که برای تیمی همچون بارسلونا اهمیت دارد آلوارس بهترین گزینه است. او بیش از همه در جریان بازی درگیر می شود. مهاجم ۲۱ ساله در پاس دادن عملکرد قابل توجهی دارد؛ تعداد پاس ها، پاس های موفق، رو به جلو، سانتر و... به همین خاطر می تواند بازیکن مورد علاقه بارسا باشد. بلوتی در این زمینه بدترین عملکرد را دارد چون بیش از همه پاس های اشتباه و رو به عقب داده است. آزمون از طرفی در توپ های برگشتی برجسته است.

بهترین مهاجم برای بارسلونا

دیدگاه تان را بنویسید