توضیح علیرضا بیرانوند درباره مصدومیتش

تیم فوتبال بواویشتا در هفته چهاردهم لیگ پرتغال برابر اسپورتینگ شکست خورد و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی این تیم به دلیل مصدومیت تعویض شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته چهاردهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته آغاز شد که در یکی از این مسابقات تیم بواویشتا با دو گل مغلوب اسپورتینگ لیسبون شد.

در این بازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم بواویشتا از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در نیمه نخست عملکرد قابل قبولی ارائه کرد. بیرانوند البته در دقایق پایانی نیمه نخست یک گل دریافت کرد که با بازبینی صحنه در VAR، این گل مردود اعلام شد.

با این حال بیرانوند به دلیل مصدومیت در نیمه دوم بازی نکرد و جای خود را به «رافائل براکالی» داد.

براکالی هم در نیمه دوم هر دو گل را دریافت کرد تا اسپورتینگ لیسبون که رقابت نزدیکی با پورتو برای قهرمانی دارد، با کسب سه امتیاز این بازی (و یک مسابقه بیشتر نسبت به پورتو) ۳۸ امتیازی شده و موقتاً در صدر جدول قرار بگیرد.

پورتو با مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود امشب به مصاف تیم براگا می‌رود و در صورت پیروزی مجدداً به صدر جدول بازمی گردد.

اما سایت «گل پوینت» در پایان بازی بواویشتا با اسپورتینگ، نمره قابل قبولی به بیرانوند داد. باوجود اینکه دروازه بان ایران فقط یک نیمه در زمین حضور داشت، این سایت به او نمره ۶.۶ را داد تا دومین بازیکن برتر بواویشتا لقب بگیرد.

علیرضا بیرانوند درباره مصدومیتش گفت: از ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شدم. چند روز قبل از بازی هم مشکل داشتم و فیزیوتراپی می‌کردم تا به بازی برسم. بازی کردم اما متاسفانه روی یک صحنه از دروازه خارج شدم تا توپ سانتر شده را بگیرم و روی یک صحنه دیگر هم دچار درد شدید از ناحیه چهار سر شدم. بعد از آن احساس کردم روی ضربات کنار دروازه درد دارم و به همین خاطر تعویض شدم.

بیرانوند ادامه داد:الان باید فیزیوتراپی کنم تا دردم کمتر شدم و بتوانم خود را برای بازی بعدی تیمم آماده کنم.

دیدگاه تان را بنویسید