گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس- بحرین

بازی های پاراآسیایی جوانان 2021| نتایج کاروان ایران در دومین روز+ تصاویر

نتایج روز دوم کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس- بحرین، تیم پارابدمینتون ایران در نخستین روز رسمی و دومین روز مسابقات بازی های پاراآسیایی موفق به کسب 2 پیروزی و 2 شکست مقابل حریفانی از تایلند، فیلیپین، امارات و هند شد. تیم پارابدمینتون ایران با 4 نماینده (دو نماینده در بخش پسران و دو نماینده در بخش دختران) در مرحله گروهی بخش انفرادی ایستاده مقابل حریفان به میدان رفت. محمدرضا دارابی، مهدی موسویان در بخش پسران و شادی جهان‌پناه و ثنا باقری در بخش دختران نمایندگان ایران هستند که همگی اولین حضور خود را در این دوره از رقابت‌ها تجربه می‌کنند.

در نخستین بازی امروز از ساعت 10 به وقت محلی دارابی در کلاس SU5 در گروه 4 تیمی (هند، فیلیپین، چین‌تایپه و ایران) مقابل جوزف بلگا از فیلپین به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک و با کسب امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 8 در گیم‌های اول و سوم موفق به شکست حریف شد تا اولین پیروزی را به نام خود سند بزند. بلگا نیز تنها در گیم دوم موفق به کسب امتیاز 21 بر 9 شد. در بازی همزمان نیز مهدی موسویان دومین نماینده ایران در کلاس SL4 در گروه سه تیمی (تایلند، ایران و هند) برابر نینودامساک از تایلند با نتیجه 2 بر صفر (21 بر 7 و 21 بر 13) شکست خورد.

در بخش دختران شادی جهان‌پناه در کلاس SL3 در گروه 4 تیمی(هند، تاجیکستان، امارات و ایران) از ساعت 11 به وقت محلی مقابل میرا ابوحتی از امارات به میدان رفت و در دو گیم متوالی و با نتیجه قاطع 21 بر 3 و 21 بر 2 به پیروزی رسید.

ثنا باقری آخرین نماینده ایران در روز اول رقابت‌ها نیز در کلاس SL4 در گروه 4 تیمی (هند، اندونزی، ژاپن، ایران) مقابل جیوتی از هند که در کارنامه کاری خود مدال طلای مسابقات آزاد اوگاندا را داشت، با نتیجه 2 بر صفر و با کسب امتیازات 21 بر 6 و 21 بر 16 تن به شکست داد.

در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو بازیکن به مرحله بعد راه‌خواهند یافت. در این مرحله بازیکنان به صورت تک حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بازی های پاراآسیایی جوانان، سومین برد بسکتبالیست ها

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان در مجموعه ورزشی خلیفه در حالی به مصاف بحرینی ها رفتند که در روز نخست این مسابقات موفق به کسب ۲ برد برابر تیم های فیلیپین و اردن شده بودند. ترکیب اولیه تیم ایران در این دیدار را ابوالفضل جلایی، عرفان بخشنده، علی توسلیان، رضا عیوضی و محمدرضا طوقانی پور تشکیل دادند.
 

برتری یک‌طرفه تیم گلبال پسران در گام نخست

صبح امروز تیم گلبال پسران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و با ارائه یک عملکرد عالی، این حریف را 10 بر صفر شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

بهمن دوستی سرمربی تیم ایران پس از این بازی گفت: تیم یکدستی داریم و امروز در نخستین دیدارمان شروع خوبی هم داشتیم. فردا با دو دیدار تقریباً سخت داریم که ابتدا با عراق و سپس با تایلند خواهد بود. دوره قبل به تایلند باختیم و فینالیست نشده‌ایم، اما حالا می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم. به بازیکنان گفته بودم که با همه توان بازی نکنند و انرژی خود را برای دیدارهای فردا ذخیره کنند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به پیروزی های خوب و با اختلافی دست پیدا کنیم. سیاست فدراسیون این است که بتوانیم از این بازیکنان جوان در تیم ملی بزرگسالان با حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و مسابقات جهانی استفاده کنیم. گلبال ایران دو دوره است که در پارالمپیک حضور نداشته و تلاش مان این است که این جوانان با انگیزه را به تیم ملی برای درخشش در رویدادهای آینده اضافه کنیم.

 

بسکتبال پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱

بسکتبال پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱

بسکتبال پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱

بسکتبال پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱

بسکتبال پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱

IMG_20211202_154107_798

IMG_20211202_154101_706

پاراآسیایی جوان ۲۰۲۱ بوچیا

پاراآسیایی جوان ۲۰۲۱ بوچیا

پاراآسیایی جوان ۲۰۲۱ بوچیا

پاراآسیایی جوان ۲۰۲۱ بوچیا

B62A0346

B62A0607

B62A0548

B62A0644

دیدگاه تان را بنویسید