جی پلاس؛

حواشی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان| اولین شادی با تماشاگران بعد از کرونا؛ توپ عبدی خیلی گل شد!+ عکس و ویدیو

هواداران پرسپولیس بعد از حدود 22 ماه از نزدیک نظاره گر بازی تیمشان بودند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 18 در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با یک گل به سود قرمزپوشان به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه (کاپیتان) و عیسی آل‌کثیر

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی فر، میثم تهدیست، محمد طیبی، مهدی حنفی، امیر حسین فرهادی

* گل میلاد سرلک اولین گل به ثمر رسیده بعد از کرونا بعد از حضور تماشاگران بود!

*طرفداران پرسپولیس بیشتر روی صندلی های رو به روی جایگاه ویژه نشسته بودند و البته بین بسیاری از آنها فاصله گزاری هم وجود نداشت.

* ماموران نیروی انتظامی مانع باز شدن پرچم های دو تیم روی سکوها شدند‌.

* حدود 15 نفر از طرفداران تیم صنعت نفت هم برای تماشای بازی در ورزشگاه حضور داشتند‌ و با شور و حرارت خاصی شاگردان علیرضا منصوریان را تشویق می‌کردند.

* داود فنایی، بوژیدار رادوشویچ و حامد لک اولین پرسپولیسی‌هایی بودند که برای گرم کردن بدن خود به زمین آمدند و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. طرفداران این تیم به مربی دروازه بان‌های سرخ پوشان لقب«فنایی چیلاورت» و به حمید مطهری هم لقب «زیدان» دادند.

* یحیی گل محمدی هم در زمان گرم کردن بازیکنانش برای لحظاتی کنار زمین آمد و با لقب «یحیی امپراتور» تشویق شد.  

* برخی گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی دچار مشکلاتی بود و همین امر سبب تاخیر در ورود برخی هواداران به ورزشگاه شد.

* حامد لک و احمد گوهری در زمان گرم‌کردن بدن‌های خود خوش و بش گرمی با هم انجام دادند.

* بازیکنان دو تیم پس از ورود به زمین مقابل هواداران خود رفته و به آنها تعظیم می‌کردند.

* مهدی عبدیان، عضو سابق هیات مدیره استقلال هم در ورزشگاه حضور داشت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و برخی دستیارانش مثل ماریوتات ملادن زگانیر و علی‌اصغر قربانعلی‌پور و مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

* برخلاف رسم رایج فوتبال ایران مبنی بر رفتن نیمکت‌نشینان تیم میزبان به سمت کادرفنی و بازیکنان تیم میهمان قبل از شروع مسابقه در بازی امشب علیرضا منصوریان و بهرام سراج همراه برخی از اعضای کادرفنی نفت به سمت یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رفته و با آنها خوش و بش کردند. نکته جالب اینجاست که سرمربی تیم نفت آبادان، تا جایی که آخرین نیمکت‌نشین تیم پرسپولیس بود رفت و با آنها خوش و بش گرمی داشت.

* وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و مهدی شیری هم با رفتن به تیم نفت آبادان از منصوریان و دستیارانش رخصت گرفته و با نیمکت‌نشینان آبادانی خوش و بش کردند.

* در حالی که برخی عوامل تیم نفت برای ورود به جایگاه مخصوص خود دقایقی معطل ماندند، درنهایت پس از پیگیری‌های منصوریان و سرپرست این تیم مجوز ورود به این جایگاه را کسب کردند.

* در شرایطی که تعداد 500 هوادار تیم نفت می‌توانستند برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بیایند حدود کمتر از 100 طرفدار این تیم با حضور در پشت نیمکت آبادانی‌ها مشغول تشویق شاگردان منصوریان شدند.

* با وجود اینکه بعضی از مدیران باشگاه صنعت نفت در ورزشگاه آزادی حضور داشتند اما تا دقیقه 10 این مسابقه خبری از حضور مجید صدری سرپرست باشگاه در استادیوم آزادی نبود.

* هواداران پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی مسابقه با شور و حرارت خاصی تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند.

* در دقیقه 8 هواداران پرسپولیس مرحوم علی انصاریان را تشویق کردند.

 

photo_2021-11-24_19-47-11

 

تماشاگران پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید