به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پرسپولیس تهران عصر روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد با یک گل حریف آبادانی خود را از پیش رو بردارد و با ۴۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیمه نخست را کاملا هجومی آغاز کرد و بارها خط دفاعی پرسپولیس را دچار اشتباه کرد؛ نفتی‌ها که برای ماندن در بالای جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتند حملات خود را از کناره‌های زمین پایه‌ریزی کرد.

میلاد جهانی بازیکن ریزنقش و تکنیکی نفتی‌ها با حرکات پا به توپ خود از سمت چپ و طالب ریکانی در میانه میدان توانستند میدان را از هافبک‌های پرسپولیس بگیرند.

از سوی دیگر خط دفاعی پرسپولیس با رهبری سیدجلال حسینی سد محکمی برابر عیسی آل‌کثیر بهترین گلزن لیگ برتر بودند و اجازه خودنمایی از این بازیکن را گرفتند.

در دقیقه ۱۹ پرسپولیس صاحب یک ضد حمله شد ولی ضربه سر خطرناک علی علی‌پور و پس از آن اوساگونا مهاجم این تیم به تیرک دروازه صنعت‌نفت برخورد کرد.

در دقیقه ۳۲ این دیدار پرسپولیسی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که احمد نورالهی پشت این ضربه ایستاد و با یک شوت زیبا و روی اشتباه دروازه‌بان صنعت‌نفت تیمش  را به گل رساند.

نیمه اول در حالی به پایان رسید که صنعت نفت آبادان نتوانست گل خورده را جبران کند.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت‌نفت آبادان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت ولی پرسپولیسی‌ها با استفاده از مهره‌های کلیدی تیم بازی را به خوبی کنترل کردند.

پرسپولیس روی ضدحملات بسیار خطرناک نشان داد؛ مهدی ترابی و علی علیپور با فرارهای خود بارها مدافعان صنعت‌نفت را به زحمت انداختند.

در ادامه بازی سرد و کسل کننده‌ای بین ۲ تیم انجام شد و نفتی‌ها نتوانستند حمله خطرناکی را روی دروازه صدرنشین جدول انجام دهد.

از دقیقه ۷۵ به بعد صنعت‌نفت آبادان به آب و آتش زد تا گل خورده را جبران کند و بازهم با فرار بازیکنان کناری خود قصد نزدیک شدن به دروازه حریف را داشت ولی باز هم دفاع هوشمندانه پرسپولیسی‌ها مانع از گلزنی مهاجمان صنعت‌نفت شد.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، مسلم مجدمی، محمد قریشی، طالب ریکانی(۸۳ - محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، مصطفی احمدی(۸۵ - مهدی مومنی)، میلاد جهانی(۶۴ - محمود مطلق زاده)، جعفر سلمانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

ترکیب تیم پرسپولیس تهران را در این بازی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، محمد انصاری، علی علی‌پور، کریستین اوساگوآنا(۶۷ - بشار رسن)، مهدی ترابی(۸۴ - محمد کنعانی زادگان) و وحید امیری تشکیل می‌دادند.

 وحید کاظمی به همراه رحیم شاهین، محمد راحی، رضا عادل و کمیل غلامی قضاوت  این دیدار را برعهده داشتند.

شجاع خلیل‌زاده از تیم پرسپولیس و محمود مطلق‌زاده از صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این شکست ۳۰ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

تیم پرسپولیس تهران نیز با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.