گزارش جی پلاس از نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

برد برفی بایرن با گل زیبای لوا؛ ادامه رکوردشکنی رونالدو/ چلسی با توخل می تازد؛ کار بارسلونا سخت شد+ عکس و ویدیوی گل ها

در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در شب برفی کیف و با گل زیبای لواندوفسکی پیروزی شد و یونایتد هم در خانه ویارئال به برتری رسید. بارسلونا هم با تساوی مقابل بنفیکا کارش برای صعود به هفته آخر و تقابل با بایرن کشیده شد!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، یکی از مهم ترین بازی های فصول اخیر بارسلونا امشب در نیوکمپ برگزار شد و تیم ژاوی با وجود اینکه چندین بار تا مرز گلزنی پیش رفت و البته به خاطر کلین شیت خوش شانس بود، نتوانست آن گلی که می خواست را به ثمر برساند. بارسلونا اگر بخواهد صعود کند، باید بایرن مونیخ را در آلیانتس آرنا شکست دهد چون بعید است بنفیکا مقابل دینامو کیف از پیش حذف شده کار سختی داشته باشد.  بارسلونا از بنفیکا پذیرایی کرد. بازی دو قسمت داشت، چرخش توپ توسط بازیکنان خط میانی بارسلونا که در نهایت توسط مفیس دیپای به هیچ منتهی می شد و کرنرهای نیمه اول + تک موقعیت سفروویچ که به شکل عجیبی برای بنفیکا از دست رفتند. در نهایت و در شبی که 11 آفساید اعلام شد، جدال شاگردان ژاوی و ژسوس با تساوی بدون گل تمام شد تا سرنوشت تیم صعود کننده در هفته پایانی مشخص شود. 

چلسی ۴- یوونتوس صفر

شاگردان تومای توخل در شرایطی در لندن پذیرای یوونتوس بودند که در اندیشه انتقام دیدار رفت در تورین بودند که با یک گل مغلوب شده بودند. آبی های لندن به خوبی توانستند شکست دور رفت را جبران کنند و با 4 گل از سد بانوی پیر ایتالیا عبور کردند. چالوبا 25، جیمز 55 و هادسون اودوی 58،  ورنر ۹۵ گلزنان چلسی بودند.چلسی با این برد 12 امتیازی شد و بالاتر از یوونتوس در صدر ایستاد. شاگردان آلگری هم با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارند.

یانگ بویز ۳- آتالانتا ۳ 

شاگردان گاسپرینی در تیم آتالانتا در بازی مقابل یانگ بویزز در دقایق پایانی، برد را با شکست عوض کردند اما لوییس موریل، بازی را در نهایت به تساوی کشاند تا تکلیف تیم دوم این گروه در دیدار هفته آخر آتالانتا و ویارئال در برگامو مشخص شود. در این بازی که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید دوان زاپاتا (10)، خوزه لوئیس پالومینو (51)، لوئیس موریل (87) برای آتالانتا، تئوسان سیباتچو (39)، وینسنت سیئرو (80)، سیلوان هفتی (84) برای یانگ بویز گلزنی کردند.

مالمو یک- زنیت یک

تیم های زنیت و مالمو در دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. سردار آزمون به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود.

لیل یک- سالزبورگ صفر

لیل در پیکار سه شنبه شب موفق شد با کسب یک پیروزی خانگی ۱-۰ مقابل سالزبورگ، صدر جدول را از چنگ حریف اتریشی خود در آورد و به شانس اول صعود از این گروه تبدیل شود. جاناتان دیوید در دقیقه ۳۱ زننده تک گل تیمش در این مسابقه بود.

سویا ۲- ولفسبورگ صفر

در دیگر مسابقه این گروه، سویا به لطف گل دقیقه ۱۳ خوان جردن و گل دیگری از رافا میر در دقیقه ۷+۹۰، پیروزی در سانچز پیزخوان مقابل وولفسبورگ را جشن گرفت تا به اولین بردش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. 

ویارئال صفر- منچستریونایتد ۲

در شب اول از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در لاسرامیکا میهمان ویارئال بود و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. کریس رونالدو در دقیقه 78 قفل بازی را گشود تا باز هم فرشته نجات شیاطین سرخ شود. دیگر گل منچستر توسط جیدون سانچو در دقیقه 90 به ثمر رساند.منچستری ها در اولدترافورد هم این تیم اسپانیایی را با درخشش رونالدو شکست داده بودند و موفق شدند مقابل این تیم دبل کنند. شیاطین سرخ در شرایطی به پیروزی دست یافتند که مایکل کریک به عنوان سرمربی موقت جایگزین اوله گونار سولسشر شده بود. منچستر با این برد 10 امتیازی شد و صعود خود از گروه F لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد. ویارئال هم در امتیاز 7 باقی ماند.

رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شد که در هر 5 بازی نخست یک فصل لیگ قهرمانان برای تیمی انگلیسی موفق به گلزنی می‌شود و برونو فرناندز نیز به اولین بازیکنی تبدیل شد که در هر 5 بازی نخست یک فصل لیگ قهرمانان برای تیمی انگلیسی موفق به ارسال پاس‌گل می‌شود.

دیناموکیف یک- بایرن مونیخ ۲

در دیگر دیدار ساعت 21:15، بایرن مونیخ در اوکراین و زیر بارش شدید برف میهمان دیناموکیف بود و به پیروزی دو بر یک دست یافت تا به قدرتنمایی خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد. باوارایی ها در شرایطی در کیف صف آرایی کردند که بسیاری از ستاره های خود را در این دیدار به همراه نداشتند. گل اول بایرن را روبرت لواندوفسکی با قیچی برگردان بسیار زیبا در دقیقه 14 به ثمر رساند و کینگزلی کومان دیگر گل بایرن را در دقیقه 42 به ثمر رساند. تک گل دیناموکیف هم توسط هارماش در دقیقه 70 زده شد. بایرن با این پیروزی پنجمین برد متوالی خود را بدست آورد و با 15 امتیاز با اقتدار و صدرنشینی راهی دور بعد شد. دینامو کیف هم با یک امتیاز قعرنشین است.

IMG_20211124_014424_180

 

لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بنفیکا

لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بنفیکا

لیگ قهرمانان اروپا ژاوی هرناندس

لیگ قهرمانان اروپا ترشتگن

لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس

لیگ قهرمانان اروپا سویا

لیگ قهرمانان اروپا سویا

منچستریونایتد ویارئال کریستیانو رونالدو

منچستریونایتد ویارئال کریستیانو رونالدو

منچستریونایتد ویارئال

بایرن مونیخ دیناموکیف

بایرن مونیخ دیناموکیف

بایرن مونیخ دیناموکیف

بایرن مونیخ دیناموکیف ناگلزمن

بایرن مونیخ دیناموکیف مانوئل نویر

منچستریونایتد

لیگ قهرمانان اروپا

مایکل کریک

بایرن مونیخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید