حقیقی: کتفم در جریان بازی در رفت! / استقلال ۱۵ هزار هوادار به ورزشگاه آورده بود

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی می‌گوید که استقلالی‌ها سه برابر ظرفیت در نظر گرفته شده، تماشاگر به ورزشگاه آزادی آورده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا حقیقی بعد از دیدار نساجی مقابل استقلال که با تساوی یک - یک تمام شد، گفت: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. این تیم پرمهره جزو تیم‌های بالای جدول است. موقعیت برای برد داشتیم ولی خداراشکر که همین یک امتیاز را گرفتیم.

وی درباره عصبانیتش از هم‌تیمی‌ خود و درخواست از کادر قنی برای تعویض او، عنوان کرد: فوتبال دیگر یک مسابقه نیست و یک جنگ است. در انتهای زمین وظیفه سنگینی دارم و اگر توپ وارد دروازه شود از چشم من می‌بینند. همه ما یک تیم هستیم و من چیز خاصی نگفتم. احساس کردم اگر یک شوک به تیم وارد شود خوب است که خداراشکر این اتفاق رخ داد. باید در طرز فکر‌مان تجدیدنظر کنیم، چون در همه این بازی‌ها می‌توانیم پیروز شویم.

دروازه‌بان نساجی درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: خوب بود، ولی مقداری لطف به من داشتند که البته ایرادی ندارد. به هرحال فوتبال است و دل‌مان برای آنها تنگ شده بود. فکر می‌کنم بیشتر از 5 هزار نفر بودند. تماشاگران ما 5 هزار‌ نفر بودند و فکر می‌کنند استقلالی‌ها 15 هزار نفر (هوادار) به ورزشگاه آورده بودند. ایرادی ندارد هرچه شمار تماشاگران بیشتر باشد ما بیشتر لذت می‌بریم.

حقیقی درباره اینکه در دو صحنه برخورد شدیدی با بازیکنان استقلال داشت، گفت: این فوتبال است و نمی‌توان گفت پینگ پنگ بوده که برخورد نداشته باشد. در صحنه اول فکر می‌کنم با سیاوش یزدانی برخورد کردم که کتفم در رفت و همان‌ جا دکتر تیم جا انداخت و در صحنه دوم هم متاسفانه مهاجم حریف بد روی پای من آمد. این موضوع را به فغانی گفتم. دل‌مان برای فغانی نیز تنگ شده بود. فغانی کلاس و پرستیژ بالایی در داوری دارد و به او تبریک می‌گویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید