مریم جهان نجاتی در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش یک مربی به اقدام غیراخلاقی اردنی ها درباره فوتبالیست زن ایران

مربی فوتبال زنان ایران گفت: موضوعی که اردنی‌ها مطرح کردند مسئله‌ای نیست که برای ما ذره‌ای دلهره ایجاد کند و همه ایران و AFC فهمیدند آنها از باخت مقابل تیم ملی ناراحت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

مریم جهان نجاتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درخصوص نایب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: پا به میدان بزرگی گذاشتیم که برای اولین بار تجربه اش کردیم. همه بازیکنان خواستند در این تورنمنت گام بزرگی بردارند که  برای برخی از آنها اولین تجربه بین‌المللی‌ بود. ما به جوان‌ها اعتماد کردیم و بسیار راضی هستیم که توانستیم شگفتی بزرگی را خلق کنیم. عنوان نایب قهرمانی ثابت کرد فوتبال بانوان هر مشکلی داشته باشد می‌تواند  کسب نتیجه کند. بنابراین واقعا نمی‌خواهم از مشکلات صحبت کنم چون مطمئن هستم اگر محکم ادامه بدهیم می‌توانیم به مشکلات غلبه کنیم.

او با بیان اینکه فدراسیون تفاوتی میان فوتبال زنان و آقایان قائل نشد تصریح کرد: فدراسیون دراعزام تیم ما واقعا حامی بود؛ نگاه ویژه ریاست و دبیر کل فدراسیون به فوتبال بانوان شرایط ایده‌آلی برای ما فراهم کرده به طوری که تیم ملی بزرگسالان ما مانند تیم ملی آقایان با پرواز چارتر به مسابقات رفتند. این‌ها همه ارزش‌هایی است که فدراسیون برای زنان قائل است در مقابل تیم هم جواب اعتماد فدراسیون را داد و توانستند به مرحله بعدی صعود کنند. فدراسیون به شهرداری سیرجان هم کمک کرد و در تمام لحظات کنارمان بود.   

جهان نجاتی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به به شکایت فدراسیون فوتبال اردن و  ایجاد حاشیه برای ملی پوش فوتبال زنان ایران گفت: موضوعی که اردنی‌ها عنوان کردند مسئله‌ای بود که با آن فقط شکست خود را توجیه کنند و از نظر من موضوعی نبود که حتی ذره‌ای دلهره برای ما ایجاد کند. توهین این فدراسیون با جوابیه پزشکی ما داده خواهد شد و در کل AFC و تمام ایران فهمیدند که آنها از باخت مقابل ما به شدت ناراحت هستند.  

 

دیدگاه تان را بنویسید