جی پلاس

سکوت غیرمنطقی فدراسیون فوتبال در واکنش به کار زشت اردنی ها علیه زنان؛ تیم ملی در انتظار بیانیه مسئولان

پس از اقدام توهین آمیز فدراسیون فوتبال اردن درباره جنسیت ملی پوش فوتبال زنان ایران قرار است فدراسیون فوتبال پاسخش را در قالب بیانیه‌‌ای منتشر کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس: سوم مهرماه بود که تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن به برتری رسید راهی مرحله نهایی این رقابت‌‌ها شد.

چند روز پیش فدراسیون فوتبال اردن در نامه ای توهین آمیز و غیراخلاقی نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا ارسال و درخواست تحقیق درخصوص جنسیت یکی از ملی پوشان ایران را داشت.

بعد از رسانه ای شدن این اتفاقا افراد زیادی از جمله کتایون خسرویار و مریم ایراندوست از جمله مربیان فوتبال زنان نسبت به این موضوع انتقاد کردند و خواستار برخورد جدی فدراسیون با این ادعا کردند.

کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر علاقه ای به مصاحبه ندارند و منتظر هستند فدراسیون فوتبال به صورت رسمی بیانیه ای منتشر کند و پاسخ خود را باادعای زشت اردنی ها بدهد.

اما نکته عجیب این است که بعد از گذشت حدود دو روز هنوز هیچ پاسخی در رسانه ها از سوی مسئولان ورزش ایران منتشر نشده است.

عزیزی خادم و نه حتی شهره موسوی نایب رئیس کم پیدای زنان حتی حاضر به موضع گیری نشدند و این سوال برانگیز شده است. دختران فوتبالیست که به امید اظهارنظر فدراسیون سکوت کردند حالا باعدم حمایت از سوی مسئولان درمقابل بی اخلاقی اردنی ها مواجه شده اند.

دیدگاه تان را بنویسید