در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چه گذشت؟

نودو پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری و با حضور کلیه اعضا در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی هانگژو و برگزاری جلسات کادر سرپرستی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ها بر ضرورت حضور قدرتمندانه و اعزام کاروانی کیفی به این بازیها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید و از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و تلاش های فدراسیون ها در این باره تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گزارشی از روند فعالیت های این فدراسیون مشتمل بر نتایج و دستاوردهای بدست آمده و برنامه ریزی های صورت گرفته ارائه که در پایان از سوی اعضای هیات جرایی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

سپس غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گزارش جامعی از عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2020 توکیو ارائه نمود که بر اساس آن از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خدمات و اقدامات جامع و موثر و خوبی در زمینه پزشکی صورت پذیرفته بود که از سوی هیات اجرایی از تلاش های فدراسیون پزشکی ورزشی در این مدت تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در خاتمه نشست تعدادی از درخواستهای واصله از سوی فدراسیون ها بررسی  و تمهیدات لازم در این باره اتخاذ گردید.

 

دیدگاه تان را بنویسید