آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردن

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان پیش از مسابقه با سوریه ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حسین شریفی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: تیم ملی بلافاصله پس از برگزاری دیدار با لبنان وارد عمان اردن شد. در روز اول حضورمان تمرین تیم را در هتل پشت سر گذاشتیم و کادر فنی ترجیح داد بازیکنان در هتل ریکاوری و تمرین کنند. اولین جلسه تمرینی ما هم روز گذشته در زمین ورزشی الکرامه برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز هم تمرین تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود، صبح در سالن وزنه تمرنی کرده و بعدازظهر هم در همین زمین تمرین خود را برگزار خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا بررسی‌های لازم در مورد زمین برگزاری دیدار تیم ملی مقابل سوریه صورت گرفته، پاسخ داد: تیم ملی زمان حضورش در لبنان نتوانست در زمین اصلی محل برگزاری مسابقه تمرین خاصی انجام بدهد و تمرینات خود را در چمن مصنوعی برگزار کردیم. خدا را شکر در اردن شرایط متفاوت‌تر است، نمی‌گویم زمین الکرامه خیلی عجیب و غریب و خوب بود، اما زمین تمرینی که شب گذشته شاهدش بودیم کیفیتی معمولی داشت، هر چند پستی و بلندی و اتفاقات این مدلی دارد که ممکن است به بازیکنان آسیب بزند، اما از وضعیت زمین چمن مصنوعی لبنان بهتر است.

شریفی در خصوص غیبت دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در بازی با سوریه توضیح داد: این مربی و علیرضا جهانبخش که به دلیل محرومیت دیدار با سوریه را از دست داد در کنار تیم ملی هستند، از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، در همین مرحله از مقدماتی جام جهانی بازی‌هایی را داشتیم که اسکوچیچ کنار تیم ملی نبود. در روزهای ابتلای سرمربی به ویروس کرونا تیم ملی زیر نظر ماریو تات تمریناتش را پیگیری کرد و حتی با این مربی یک بازی رسمی را هم مقابل سوریه برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: مشکل خاصی وجود ندارد، وحید هاشمیان، کریم باقری و سایر اعضای کادر فنی کنار اسکوچیچ هستند و کار خود را انجام می‌دهند. مشکلی از این لحاظ نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید