علت اخراج اسکوچیچ در بازی با لبنان از زبان مربی تیم ملی

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از دقیقه یک، باور داشتیم تیم بهتری هستیم و در زمین هم نشان دادیم تیم بهتری از لبنان هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با اخراج دراگان اسکوچیچ در بازی با لبنان، ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل میزبانش در نشست خبری حاضر شد و گفت: قبل از اینکه اینجا بیاییم می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم ولی از دقیقه اول باور داشتیم که تیم بهتری هستیم و نشان دادیم که در زمین هم از لبنان بهتریم. بازی گره خورد و تیم میزبان به معنای واقعی فوتبال انجام نداد. با وقفه‌هایی که ایجاد کرد باعث شد بازی از جریان خارج شود. می دانستیم باید بازی را با تمرکز زیاد پیش ببریم ولی روی یک توپ واقعا نامعلوم و نامشخص گل خوردیم و طول کشید که نتیجه را بر گردانیم.

وی ادامه داد: نتیجه صبوری خودمان را با دو گل در لحظات پایانی گرفتیم. فکر می‌کنم روی صبوری خودمان یک جایزه خوب گرفتیم. بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و ذهنیت خود را حفظ کردند. این قدم بزرگی در راه صعود به جام جهانی بود. باور داریم که از این هم در آینده بهتر می شویم.

دستیار اسکوچیچ درباره رفتار سرمربی تیم ملی ایران بعد از گل نخست که منجر به اخراج او شد، گفت: خیلی سخت است که چنین موضوعی را توضیح دهم. در بازی هایی مانند این که پر تنش است و وقفه های بسیار زیاد در بازی که توسط حریف ایجاد می شود، ما را آزار می دهد. هیجان ما در آن لحظه بالا بود و به نظرم رفتار سرمربی تیم ملی هم غیر طبیعی نبود.

دیدگاه تان را بنویسید