جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| سرخ پوشان به دنبال جذب هافبک بازی‌ساز

ظاهرا خلاف پیش بینی‌ها خرید سرخ پوشان در پست مهاجم نیست و آن‌ها قصد دارند یک هافبک بازی‌ساز اروپایی که سابقه حضور در لیگ آلمان و لیگ برتر انگلیس را دارد، به خدمت بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز دوشنبه 17 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالات سرخ پوشان هم چنان بسته است

مدیران باشگاه پرسپولیس همه سعی خود را می‌کنند تا طلب کالدورن و خواکین، دستیار سرمربی آرژانتینی را پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.در حالی که صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روز پیش اعلام کرد که تا ۷۲ ساعت دیگر با پرداخت طلب کالدرون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد.علاوه بر این، روز گذشته اعلام شد که باشگاه پرسپولیس طلب کالدرون را پرداخت کرده و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه روز دوشنبه باز می‌شود، اما تاکنون خبری نشده است.البته یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اولویت باشگاه پرداخت طلب کالدرون و دستیارش است. 

سرخ پوشان به دنبال جذب یک هافبک بازی‌ساز

 فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، شب گذشته در حالی به پایان رسید که باشگاه پرسپولیس نتوانست لیست نفرات خود را با جذب بازیکن تکمیل کند.در حال حاضر باشگاه پرسپولیس اجازه جذب ۳ بازیکن آزاد را دارد که با به خدمت گرفتن وحدت هانانوف و منوچهر صفروف، بازیکنان تاجیکستانی تنها یک سهمیه آزاد برای سرخپوشان باقی مانده است.ظاهرا خلاف پیش بینی‌ها خرید سرخپوشان پایتخت در پست مهاجم نیست و آن‌ها قصد دارند یک هافبک بازی‌ساز اروپایی که سابقه حضور در لیگ آلمان و لیگ برتر انگلیس را دارد، به خدمت بگیرند.

بازیکن پرسپولیس به تراکتور پیوست

 رضا دهقانی وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد، قراردادش با این تیم را فسخ کرد و راهی تراکتور شد. این بازیکن با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده بود ولی در نهایت تراکتور را انتخاب کرد و در ادامه فصل با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

تاجیکی‌های مورد نظر پرسپولیس وارد تهران شدند

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو مدافع جوان و تاجیکستانی مدنظر سرخ پوشان در ساعات پایانی روز دوشنبه به تهران رسیدند. این‌دو بازیکن قرار است فردا برای عقد قرارداد نهایی در باشگاه پرسپولیس حاضر شوند.

اخبار باشگاه استقلال

تقدیر از خانواده چهار استقلالی

 جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال با حضور پیشکسوتانی چون بهتاش فریبا، علی جان ملکی، مرتضی یکه، رضا رجبی، شاهین بیانی، جواد قراب، پرویز مظلومی و تنی چند تن از دیگر پیشکسوتان استقلال امروز (دوشنبه) برگزار شد.

در پایان جلسه از خانواده مرحوم منصور پورحیدری، عزت الله جانملکی، غلامحسین مظلومی و رضا احدی با حضور آجورلو، مظلومی،مومنی و حیدری تقدیر به عمل آمد.

 

 
 
 

دیدگاه تان را بنویسید