جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| شکایت آبی ها از داور دیدار با فجر سپاسی/ برنامه سفر خریدهای جدید قرمزها تغییر کرد

باشگاه استقلال از مرتضی منصوریان داور دیدار استقلال - فجر به دپارتمان داوری شکایت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز یکشنبه 16 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

شکایت آبی ها از داور دیدار با فجر سپاسی

 استقلالی‌ها که از عملکرد مرتضی منصوریان، داور بازی خود مقابل فجر سپاسی شیراز ناراضی بودند بلافاصله بعد از بازی اعتراض خود را  به ناظر بازی ارائه دادند و گزارش کاملی هم به دپارتمان داوری ارسال کرده و مراتب نارضایتی خود از داوری بازی تیم خود مقابل فجرسپاسی را اعلام کردند.باشگاه استقلال از مرتضی منصوریان داور دیدار استقلال - فجر به دپارتمان داوری شکایت کرده است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

خریدهای جدید سرخ پوشان امشب به ایران می‌آیند

 وحدت هنانوف و منوچهر صفروف مدافعان زیر 23 سال تاجیکستانی مدنظر باشگاه پرسپولیس، با دریافت ویزای خود به تهران سفر می کنند تا در تست‌های پزشکی شرکت و قرارداد رسمی خود را با سرخپوشان امضا کنند.ظاهرا هانانوف و صفروف برای سفر به کشورمان باید از دوشنبه به استانبول ترکیه سفر کرده و از آنجا راهی تهران شوند اما به دلیل محدودیت‌های پروازی تاجیکستان به استانبول برنامه سر آنها به ایران که قرار بود امشب در کشورمان حاضر شوند تغییر کرده و این دو بازیکن فردا شب وارد تهران خواهند شد.

این دو بازیکن جوان روز گذشته قرارداد خود با تیم استقلال تاجیکستان را فسخ کردند تا مشکلی برای حضور در پرسپولیس پس از اتمام زمان نقل و انتقالات نداشته باشند.

زمان نقل‌و انتقالات تابستانی امشب (16 آبان‌ماه) به طور رسمی به پایان خواهد رسید و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان، پرسپولیسی‌ها در صورت پرداخت بدهی کالدرون و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌شان تنها می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. به این ترتیب و با توجه به فسخ قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی با تیم باشگاهی‌شان، این دو بازیکن پس از اتمام مهلت نقل و انتقالات نیز می‌توانند به‌عنوان بازیکن آزاد به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شوند.

تسویه حساب پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی

باشگاه پرسپولیس امروز باقی‌مانده طلب مربوط به فصل گذشته بازیکنان و اعضای کادرفنی فصل قبل خود را تسویه کرد.سرخ‌پوشان حدود 12 درصد از آپشن‌ها و مبلغ قرارداد مربوط به فصل قبل خود را طلب داشتند که مجید صدری با تامین منابع مالی لازم، قبل از دیدار با گل‌گهر این مبلغ را به حساب اعضای تیم واریز کرد تا آنها از فصل گذشته طلبی نداشته باشند. پرسپولیسی‌ها تاکنون برای فصل جدید هم حدود پنج درصد دریافتی داشته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید