مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ؛ ایران ۳ - تاجیکستان ۲

صدرنشینی و صعود شیرین شاگردان مهدوی کیا با هت تریک کاپیتان+عکس و ویدیوی گل‎‌ها

دیدار تیم های امید ایران و تاجیکستان با نتیجه سه بر دو به سود شاگردان مهدوی کیا به پایان رسید وایران به مرحله نهایی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های امید ایران و تاجیکستان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز (یکشنبه) از ساعت 17:30 در شهر دوشنبه به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود ملی پوشان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران:‌ رضا کاخ ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی(کاپیتان)، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی

در دقایق 13، 19 و 44 با درخشش یاسین سلمانی ، کاپیتان امیدها تیم ملی ایران به گل رسید و از سوی دیگر تاجیکستان  در دقیقه 9 و 22 از روی نقطه پنالتی به گل دست یافت.

در نیمه دوم با وجود این که تیم تاجیکستان حملات زیادی را روی دروازه ایران طراحی کرد و شاگردان مهدوی کیا را تحت فشار قرار داد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند.

آریا برزگر که در این دیدار از اواسط نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۶ به خاطر خطای شدید روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

مهدوی‌کیا: باید با ۹ امتیاز صعود می کردیم/ تاجیکستان هم با برنامه بود

مهدی مهدوی‌کیا پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تاجیکستان و صعود تیم فوتبال امید کشورمان به مرحله نهایی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: فوتبال خوبی بود ۵ گل در این مسابقه دیدیم دو تیم خوب بازی کردند و طبیعی بود نیمه دوم ما به دنبال حفظ بازی و نتیجه باشیم کمی هم عقب آمدیم و تاجیکستان به ما فشار آورد.بعد از ۱۰ نفره شدن کارمان سخت شد اما با ۹ امتیاز به مرحله نهایی صعود کردیم. به تاجیکستان هم تبریک می‌گویم تیم با برنامه‌ای بود اما ما باید این ۹ امتیاز را می‌گرفتیم و صعود می‌کردیم.

کاپیتان تیم ملی امید: امیدوارم به المپیک صعود کنیم

یاسین سلمانی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل تاجیکستان و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. تاجیکستان اصلی‌ترین رقیب ما در این مسابقات بود و خیلی خوب بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم.وی ادامه داد: با سه برد و 9 امتیاز به مرحله نهایی راه پیدا کردیم. امیدوارم بهترین نتایج را در مرحله نهایی هم کسب کنیم تا به المپیک صعود کنیم.کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان در مورد زدن 3 گل در این بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم اول برد تیم مهم بود و گل‌های من هم تلاش همه بازیکنان‌مان بود که من ضربه نهایی را زدم. امیدوارم همین روند را تا المپیک ادامه دهیم.

در همین باره صفحه رسمی AFC نوشت: هت تریک کاپیتان یاسین سلمانی، ایران را به مسابقات نهایی زیر 23 سال آسیا به عنوان صدرنشین گروه B رساند.


تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

تیم ملی امید ایران - تاجیکستان

دیدگاه تان را بنویسید