گزارش جی پلاس از هفته اول لیگ برتر

فولاد بعد از دو سال در خانه باخت؛ پرسپولیس الهلال را فراموش کرد+ عکس و ویدیوی گل ها/ نتایج و جدول

تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در اولین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در فولاد آره نا اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و با نتیجه 3 بر یک حریفش را شکست داد. برای پرسپولیس در این دیدار رضا اسدی در دقیقه ۶۱، حامد پاکدل در دقیقه ۷۳ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۸۳ گلزنی کردند و تک گل فولاد را نیز پریرا در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

فولاد خوزستان بعد از دو سال در اهواز یک بازی لیگ را باخت که شکست قبلی هم مقابل پرسپولیس بود. آخرین بار تیم گابریل کالدرون بود که موفق شد با پنالتی مهدی ترابی، فولاد را شکست دهد و با سه امتیاز خوزستان را ترک کند. در این بین فولاد 25 بازی را در خانه برگزار کرد و برابر تیم های قدرتمندی چون سپاهان، استقلال، گل گهر و... مقاومت کرد و شکست نخورد تا اینکه دوباره پرسپولیس با سفر به این شهر، فولاد را مغلوب کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، صالح حردانی، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، میلاد بدرقه، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، آیندا پاتوسی و لوسیانو پریرا

گزارش بازی

آغاز این دیدار با بازی پایاپای دو تیم همراه بود و هرچه از زمان بازی گذشت، دو تیم سعی داشتند فشار بیشتری روی حریف ایجاد کنند که در این کار ناموفق بودند. بازی در بیشتر دقایق نیمه نخست، در میانه زمین در جریان بود اما با این حال روی یکی دو حرکت، پرسپولیس کرنر به دست آورد که نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند. در مقابل، فولادی‌ها هم یکی دو فرصت نصف و نیمه به دست آوردند که به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۳۵، پاتوسی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد که توپ او را لک راهی کرنر کرد.

در نیمه دوم این دیدار، دو تیم بازی جذاب‌تری نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند و در همان دقایق ابتدایی شاهد فرصت گل بودیم. در دقیقه ۵۵ وحید حیدریه درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما شوت او با اختلاف کمی از دروازه راهی اوت شد. در ادامه در دقیقه ۶۱، روی یک ضربه کرنر مهدی شیری توپ را به روی دروازه فولاد ارسال کرد و رضا اسدی با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد. در دقیقه ۶۴، مهدی ترابی با یک پاس در عمق فرصت بسیار خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد تا با دروازه‌بان فولاد تک به تک شود اما عبدی نتوانست از این فرصت استفاده کند. در دقیقه ۶۶، ترابی از پشت محوطه جریمه فولاد دروازه را هدف قرار داد که توپ او با دخالت دروازه‌بان فولاد به کرنر تبدیل شد. ر دقیقه ۷۳، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه تربی با ارسال توپ روی دروازه فولاد فرصت بسیار خوبی برای حامد پاکدل ایجاد کرد و این بازیکن هم با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد. در دقیقه ۷۷، روی پاس پاتوسی و در ادامه برخورد فرشاد فرجی و پریرا، داور نقطه پنالتی را نشان داد و در ادامه پریرا با استفاده از این فرصت دروازه پرسپولیس را باز کرد. در دقیقه ۸۳، روی یک حرکت تیمی و پاس خوب وحید امیری، عیسی آل‌کثیر فرصت بسیار خوبی به دست آورد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

نتایج هفته اول

تیم نتیجه نتیجه تیم
پیکان 0 0 نفت مسجد سلیمان
پدیده مشهد 0 0 آلومنیوم اراک
نساجی مازندران 1 0 فجرسپاسی
سپاهان 2 0 مس رفسنجان
گل گهر سیرجان 4 1 تراکتور
استقلال 1 0 هوادار
صنعت نفت آبادان 0 1 ذوب آهن
فولاد 1 3 پرسپولیس

 

Untitled

 

تصاویر و گل های بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس

پرسپولیس فولادخوزستان سید جلال حسینی لوسیانو پریرا

پرسپولیس فولادخوزستان

پرسپولیس فولادخوزستان وحید امیری

فولادخوزستان

عبدالله ویسی

پرسپولیس فولادخوزستان محمد آبشک

پرسپولیس فولادخوزستان محمد قاسمی نژاد رضا اسدی

پرسپولیس فولادخوزستان مهدی شیری

پرسپولیس فولادخوزستان وحید حیدریه

فولادخوزستان ساسان انصاری

پرسپولیس فولاد مهدی ترابی

پرسپولیس فولاد مهدی ترابی

پرسپولیس فولاد امید عالیشاه

پرسپولیس فولاد رضا اسدی

پرسپولیس فولاد سید جلال حسینی فرشاد فرجی

14000730000442_Test_PhotoN

پرسپولیس

پرسپولیس

 

 

دیدگاه تان را بنویسید