تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک توسط رئیس جمهور

وزیر ورزش و جوانان گفت: روز یکشنبه دوم آبان همزمان با ولادت حضرت پیامیر (ص) و با حضور ریاست جمهوری در استادیوم صدهزار نفری آزادی، مدال آوران المپیک و پارالمپیک تجلیل خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید سجادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز یکشنبه دوم آبان و همزمان با ولادت حضرت پیامیر (ص) که بازوبند پهلوانی در استادیوم صدهزار نفری آزادی توسط رییس جمهور به بازوی پهلوان کشور بسته می شود، پس از برگزاری مراسم آیین پهلوانی، از مدال آوران المپیک و پارالمپیک توکیو نیز با حضور رییس جمهور، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین با اشاره به شروع رقابتهای لیگ برتر فوتبال، افزود: امیدوارم با برگزاری لیگ برتر فوتبال دوباره نشاط و شادابی را با رعایت پروتکل های بهداشتی  در بین علاقمندان فوتبال ایجاد کنیم.

وزیر ورزش در خصوص تعلیق برخی از فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: هیچ تعلیقی در زمان من نبوده است، البته در بدنسازی که انتخابات آن قبلا برگزار شده یک مورد وجود داشته که اعتراض کرده است و در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده است‌.

وزیر ورزش در پایان پیرامون ژیمناستیک نیز گفت: دوره ریاست اینچه درگاهی ۱۹ تیر ۱۴۰۰ به پایان رسیده است که البته با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سعی داریم انتخابات را برگزار کنیم، هر چند روند ثبت نام از چند فدراسیون انجام شده و در مرحله استعلام و تایید صلاحیت کاندیداها هستند، سعی می کنیم ساختار را به صورت هدفمند جلو ببریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید