نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا

ژاردیم: بازیکنانم عالی بودند/ کاپیتان الهلال بعد از حذف پرسپولیس: بازی سختی نداشتیم!

کاپیتان الهلال بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، گفت: بازی سختی نداشتیم و موفق شدیم برنده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

سلمان الفرج کاپیتان الهلال بعد از این برد، گفت: این برد را به هواداران الهلال تبریک می گویم. البته پیروزی مقابل النصر را هم تبریک می گویم. بازی نه چندان سختی مقابل پرسپولیس نداشتیم و موفق شدیم در این بازی برنده شویم.

وی افزود: النصر تیم خوبی است و ما برای این بازی خودمان را آماده می کنیم تا بتوانیم بار دیگر هواداران الهلال را خوشحال کنیم.

ژاردیم: بازیکنانم مقابل پرسپولیس عالی بودند

ژاردیم سرمربی الهلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: عملکرد بازیکنان ما مقابل پرسپولیس فوق العاده بود.

سرمربی الهلال افزود: تمام بازی ها باید مثل بازی امروز پر از تماشاگر برگزار شود. با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم همیشه ورزشگاه را به این شکل می خواهم ببینم. نمایشی عالی مقابل پرسپولیس داشتیم و در نهایت با شایستگی برنده بازی شدیم.

ژاردیم ادامه داد: النصر تیم خوبی است ولی هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است. در بازی با النصر بهتر از این بازی آماده خواهیم شد. البته فاصله زمانی اندک بین مرحله یک چهارم تا نیمه نهایی برای هر دو تیم و بازیکنان مضر است. امیدوار بودیم استراحت بیشتری داشته باشیم ولی چاره ای نیست باید خود را برای بازی سه شنبه آماده کنیم. تلاش می کنیم تا در بازی نیمه نهایی بهترین عملکرد را داشته باشیم و به فینال برسیم.

دوساری: این برد تقدیم به هوادارانمان

سالم الدوساری بهترین بازیکن زمین بعد از این بازی، گفت: این برد بزرگ را به هواداران تقدیم می کنم و به همه آنها تبریک می گویم. به آنها قول می دهم تا در آینده بازی های بهتری را از ما شاهد باشند. قبل از بازی با پرسپولیس گفته بودم من آماده کمک به تیم هستم و امیدوارم در این بازی توانسته باشم به تیم کمک کرده باشم.

دیدگاه تان را بنویسید