پرسپولیسی ها بازهم خواب ماندند!

باشگاه پرسپولیس نسبت به اختصاص 100 درصد ظرفیت سکوهای ورزشگاه بازی مقابل الهلال به هواداران عربستانی به AFC نامه اعتراضی نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس در ورزشگاه فیصل بن فهد در شرایطی برگزار شد که کاروان سرخپوشان به دلیل ناهماهنگی‌های عجیب ۱۵ دقیقه دیر به محل تمرین رسید.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: این موضوع در بدو ورود با اعتراض شدید پیروانی به ناظر بازی همراه شد و نمایندگان پرسپولیس از مسئولان محلی و همینطور AFC خواستند که این مشکلات دیگر تکرار نشود چرا که برنامه زمانی تیم برای تمرین و ریکاوری به هم ریخت. همچنین پیروانی نسبت به ناعدالتی در تقسیم سکوهای ورزشگاه برای بازی فردا اعتراض کرد. باشگاه پرسپولیس معتقد است زمانی که عربستان به عنوان میزبان این مرحله انتخاب شد، صعود هیچ تیمی به این مرحله قطعی نشده بود و بنابراین ریاض به عنوان میزبان در بازی‌های متمرکز معرفی شده است. پس هر دو تیم باید به اندازه برابر از سکوها سهم می‌بردند و حال که پرسپولیس به هر دلیلی نتوانسته به عربستان تماشاگر ببرد، نماینده عربستان نمی‌توانسته تمام ظرفیت ورزشگاه را برای خود کند.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس با یک نامه رسمی نیز نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض خود را به AFC اعلام کرد.

 

به گزارش جی پلاس؛ این اعتراض در حالی صورت گرفت که باشگاه پرسپولیس پیش از این از شرایط بلیت فروشی مطلع بود اما گویا تعلل های مسئولان این باشگاه کماکان ادامه دارد و بعد از ماجرای تاخیر پرواز به ریاض حالا در شب مسابقه متوجه شدند که تمام بلیت ها به عربستانی ها اختصاص داده شده است!

دیدگاه تان را بنویسید