ژاردیم: فردا شاهد رقابت دو تیم برتر آسیا خواهیم بود/ هافبک الهلال: با تمام قوا برای بازی با پرسپولیس آماده هستم

سرمربی الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس، گفت: فردا شاهد رقابت دو تیم برتر آسیا خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژاردیم سرمربی فرانسوی الهلال در نشست خبری این بازی، گفت: فردا شاهد رقابت بهترین های  لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود چون الهلال هم دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و پرسپولیس هم در چند سال گذشته دوبار به فینال رسیده است.

وی افزود: بازی با پرسپولیس بازی سختی است و امیدوارم با نتیجه مطلوب از  زمین بازی خارج شویم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با تجربه است و ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و غیبت برخی از بازیکنان ما تاثیری بر عملکرد ما نخواهد داشت.

سرمربی الهلال ادامه داد: غیبت الشهرانی و عطیف موثر است اما ما بازیکنان جایگزین خوبی را در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی داریم و پرسپولیس  بهترین تیم ایران است که در لیگ قهرمانان تجربه خوبی دارد و توانسته هر سال به مراحل بالا برسد.

الدوسری: با تمام قوا برای بازی با پرسپولیس آماده هستم

 

سالم الدوسری هافبک الهلال در نشست خبری این بازی، گفت: برای بازی فردا مقابل پرسپولیس با تمام قوا آماده هستم و امیدوارم بتوانم برای تیم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی افزود: بهبودی کامل خود را کسب کردم و سرمربی اگر اشاره کند آماده ارائه تمام قوای برای تیم هستم تا در بازی فردا با سربلندی از زمین خارج شویم و بتوانیم به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید