جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| رونمایی از شماره پیراهن آبی ها در فصل جدید/ بازی سرخ پوشان VAR دارد

عارف غلامی که این روزها برای پیگیری درمان خود در کشور قطر حضور دارد تصویری با لباس تیمش منتشر کرد و نام اسپانسر باشگاه استقلال را پاک کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز جمعه 23 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

کنایه مدافع مصدوم آبی ها به اسپانسر باشگاه

عارف غلامی، مدافع مصدوم استقلال که این روزها برای پیگیری درمان خود در کشور قطر حضور دارد تصویری با لباس تیمش منتشر کرد. او که در زمان مدیریت مددی به دلیل مشکلات مالی با باشگاه اختلاف داشت در تصویرش نام اسپانسر باشگاه استقلال پاک کرده است. 

5617001

دلیل حضور مدافع مازاد در تمرین آبی پوشان چه بود؟

در قوانین جدید فدراسیون فوتبال آماده است: بر اساس آیین نامه نقل و انتقالات باشگاه‌ها فرصت دارند تا ۳۰ روز قبل از زمان پایان نقل و انتقالات نسبت به ارایه لیست مازاد خود به سازمان لیگ اقدام نمایند. بازیکنانی که از فصول گذشته دارای قراداد با باشگاه می‌باشند و قراداد آنها در این فصل نیز ادامه دارد باید توسط باشگاه برای جایگزین بازیکنان جدید تعیین تکلیف نمایند.

با توجه به اینکه پایان نقل و انتقالات ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ می‌باشد باشگاه‌ها تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ برای ارایه لیست مازاد بازیکنان خود فرصت دارند اما مجیدی نامه خود برای عدم نیاز به موسوی را در تاریخ 1400/07/19 به باشگاه ارسال کرده است و به همین سادگی این باشگاه نمی تواند نام این بازیکن را از لیست فصل جدید حذف کند.

به این ترتیب با توجه به اینکه نام موسوی 3 روز دیرتر از تاریخ مشخص شده در فهرست خروج این تیم قرار گرفته سازمان لیگ نمی تواند حق را به باشگاه استقلال بدهد و حالا این باشگاه باید با مدافع این تیم توافق دو طرفه برای جدایی داشته باشد.

خادم پور رسما از استقلال جدا شد

سینا خادمپور بازیکن فصل پیش استقلال، رسما از این تیم جدا شده و به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست و در تمرینات این تیم شرکت کرد‌

محل تمرینات استقلال برای فصل بیست و یکم مشخص شد

پس از کشمکش های مختلف پیرامون محل تمرینات تیم فوتبال استقلال در نهایت مسئولان این باشگاه محل تمرینات این تیم را مشخص کردند.در شرایطی که طی روزهای گذشته استقلالی ها در زمین ورزشگاه صنایع دفاع، خیریه عمل و مجموعه انقلاب تمرین کردند مسئولان این باشگاه با مدیریت ورزشگاه آرارات تهران به توافق رسیدند.

رونمایی از شماره پیراهن آبی ها در فصل جدید

شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.

با توجه به جدایی چهره‌هایی چون مهدی قایدی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و ... شماره پیراهن این بازیکنان به نفرات دیگر رسید. البته این شماره‌ها اعلام اولیه هستند و ممکن است در یکی دو روز آینده تغییرات جزئی داشته باشد. در این بین شماره چهار همچنان در اختیار سیاوش یزدانی خواهد بود، روزبه چشمی شماره پنج را می‌پوشد و شماره 10 نیز به امین قاسمی‌نژاد رسیده است. همچنین شماره هفت که فصل گذشته در اختیار شیخ دیاباته بود، به آرش رضاوند رسید. 

شماره پیراهن بازیکنان استقلال برای فصل جدید مسابقات فوتبال مشخص شده است که در زیر می‌بینید:

سیدحسین حسینی: شماره 1

شماره 2:

قرار بود این شماره در اختیار احمد موسوی باشد که با قرار گرفتن در لیست خروج، هنوز این شماره به بازیکن دیگری نرسیده است.

محمدحسین مرادمند: شماره 3

سیاوش یزدانی: شماره 4

روزبه چشمی: شماره 5

زبیر نیک‌نفس: شماره 6

آرش رضاوند: شماره 7

سعید مهری: شماره 8

مهدی مهدی‌پور: شماره 9

امین قاسمی‌نژاد: شماره 10

رشید مظاهری: شماره 12

سبحان خاقانی: شماره 14

سینا خادم‌پور: شماره 15

* این بازیکن از استقلال جدا شد.

محمدرضا آزادی: شماره 16

وریا غفوری: شماره 21

بابک مرادی: شماره 22

آرمان رمضانی: شماره 23

متین کریم‌زاده: شماره 27

امیرعلی صادقی: شماره 29

عارف آقاسی: شماره 33

فردین رابط: شماره 42

محمدجواد به‌آفرین: شماره 44

جعفر سلمانی: شماره 59 

* قرار بود این بازیکن شماره 17 را برتن کند.

محمد دانشگر: شماره 70

ارسلان مطهری: شماره 72

فریدن نجفی: شماره 76

رضا آذری: شماره 77

سینا سعیدفر: شماره 90

علیرضا رضایی: شماره 98

امیرحسین حسین‌زاده: شماره 99

اخبار باشگاه پرسپولیس

تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی اعلام شد

شب گذشته و به محض ورود کاروان سرخپوشان ایران به هتل محل اقامت خود، طبق پروتکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه اعضای حاضر در اردو، تست PCR یا تست تشخیص کووید گرفته شد.

براساس این گزارش، پاسخ این تست‌ها منفی اعلام شده است و با این حساب، سرخپوشان مشکلی برای خروج از هتل و برگزاری آخرین تمرین قبل از  تقابل با الهلال عربستان ندارند.

بازی سرخ پوشان VAR دارد

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 میهمان الهلال است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجو ساتو داور ژاپنی را برای قضاوت بازی پرسپولیس با الهلال را انتخاب کرد. این بازی همچنین با تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) برگزار خواهد شد.همچنین مای نینگ داور چینی قضاوت بازی النصر با الوحده امارات در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برعهده خواهد داشت.

پیش از این رسانه های عربی اعلام کرده بودند ادهم المخادمه داور اردنی قضاوت این بازی را برعهده دارد.

رادوشوویچ به بازی با الهلال می رسد

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس  هفته گذشته در تمرینات سرخپوشان دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و کادر پزشکی  و بدنساز  تیم تمرینات لازم را برای این دروازه بان در نظر گرفتند.به نظر می رسد که رادوشوویچ همچنان مصدومیت جزیی دارد، اما قادر به همراهی تیمش برابر تیم الهلال عربستان  در بازی فردا است. رضا دهقانی و مهدی مهدی خانی به علت مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی فردا نیستند.

دیدگاه تان را بنویسید