زمان دیدار کشتی ایران و آمریکا اعلام شد

سایت فدراسیون کشتی آمریکا زمان برگزاری دیدار تیم های ایران و آمریکا را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از دعوت رسمی رئیس فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری یک دیدار تیم به تیم در این کشور، سایت فدراسیون کشتی آمریکا زمان برگزاری این رقابت ها اعلام کرد.

در توضیحات سایت فدراسیون کشتی آمریکا آمده است: ایران یکی از قدرت های سنتی کشتی آزاد است که دارای قهرمانان متعدد جهانی و المپیکی است. رقابت دوستانه بین ایران و آمریکا به چند دهه قبل بر می گردد و آخرین باری که تیم ایران در آمریکا حضور داشت در سال 2016 و در مسابقات جام جهانی لس آنجلس بود.

تماشای مسابقات کشتی آمریکا و ایران به طور سنتی در هر دو کشور جمعیت زیادی را به خود جلب می کند.

ریچ بندر مدیر اجرای کشتی آمریکا نیز گفته است: کشتی فراتر از سیاست است و هیچ چیز بهتر از این رقابت دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا نیست. این دو کشور بهترین کشورهای کشتی آزاد جهان هستند و ما خوشحالیم که تیم آمریکا فرصتی پیدا کرده تا با یکی از قوی ترین تیم های کشتی جهان کشتی مبارزه کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا روز 23 بهمن ماه سال جاری و در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.

بعد از انتشار این خبر در پیج Flowrestling، گیبل استیوسون غول آمریکایی که به‌ کشتی کج رفته بود در کامنتی نوشت: امیرحسین زارع را بفرستید، من برگشته‌ام.

 

دیدگاه تان را بنویسید