پیروزی پرگل انگلیس در انتخابی جام جهانی با یک اتفاق خاص/ رکوردشکنی رونالدو در بازی با قطر +نتایج کامل

در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی تیم های انگلیس، لهستان و دانمارک مقابل حریفان خود جشنواره گل راه انداختند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی تیم های انگلیس، لهستان و دانمارک مقابل حریفان خود جشنواره گل راه انداختند.

بر این اساس انگلیس میهمان آندورا بود و با 5 گل پیروز شد. چیلول، ساکا، آبراهام، وارد پروس و گرلیش گلزنان سه شیر بودند.

دیدار امشب مرحله مقدماتی جام جهانی بین دو تیم انگلیس و آندورا از یک جنبه تاریخی بود، زیرا برای اولین بار سه زن کل تیم داوری این مسابقه را تشکیل دادند. کاترینا مونزول، داور اوکراینی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و هموطنانش مرینا استریلتسکا و سویتلانا گروشکو کمک داوران این بازی بودند. همچنین استفانی فراپارت از فرانسه، مسئول کمک داور ویدئویی است. مونزول 40 ساله یک داور مشهور بین المللی است که بیش از 16 سال داور مسابقات بین المللی بوده و در مسابقات قهرمانی زنان اروپا و مسابقات جهانی قضاوت کرده است. مونزول از سال 2016 در لیگ برتر اوکراین فعالیت کرده و اولین داور زن در بالاترین سطح فوتبال مردان در این کشور لقب گرفت.

لهستان هم با 5 گل از سد سن مارینو گذشت و دانمارک هم با 4 گل مقابل مولداوی پیروز شد.

سوئیس و اتریش هم به ترتیب با نتایج دو بر صفر از سد ایرلند شمالی و اتریش عبور کردند.

 

تیم ملی فوتبال پرتغال شنبه شب در دیداری دوستانه، به مصاف تیم ملی قطر رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. کریستیانو رونالدو در دقیقه 37، گل اول سلسائوی اروپا و گل شماره 112 خود را با پیراهن پرتغال به ثمر رساند و ژوزه فونته و آندره سیلوا با گلزنی در دقایق 48 و 90، شاگردان سانتوس را به گل‌های دوم و سوم رساندند.

کریستیانو رونالدو با 181 بازی ملی رکورد سرخیو راموس را شکست و رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در بین بازیکنان اروپایی شد. راموس 180 بازی ملی را درکارنامه دارد.

photo_2021-10-10_00-31-45

 

 
 

 

دیدگاه تان را بنویسید