پشتام مدالش را به چه کسی تقدیم کرد؟

یوسفی: امیدوارم برای کشتی فرنگی ایران تاریخ‌ساز شوم/ ساروی: حریف فینالم را می‌شناسم+ عکس و ویدیوی اهدای مدال

فینالیست وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، حریف فینالش را می‌شناسد و از رده جوانان با او کشتی گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علی اکبر یوسفی پس از راهیابی به فینال رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، گفت: خیلی کشتی سنگینی بود. شکر خدا توانستم این حریف کوبایی الاصل که برای شیلی کشتی می گیرد را شکست بدهم.

دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، افزود: این چند وقت خیلی تمرین کرده بودم و در همه مسابقات شرکت داشتم. خدا را شکر با آمادگی بدنی خوبی که داشتم توانستم راهی فینال شوم.

وی در پایان درباره رقابت حساس فینال که فردا شب(شنبه) برگزار می شود، گفت: باید با کشتی گیر روسیه در فینال دیدار کنم. امیدوارم بتوانم با کسب مدال طلای جهان برای کشورم تاریخ سازی کنم.

ساروی: حریف فینالم را می‌شناسم/ بعد از المپیک خوب تمرین کردم

محمدهادی ساروی بعد از رسیدن به فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، گفت: امیدوارم فردا هم بتوانم کشتی خوبی بگیرم.

وی ادامه داد: بعد از المپیک تمرین خوبی داشتم و همراه با مربیان، حریفانم را آنالیز کردیم. قبلاً با حریف ایتالیایی کشتی گرفته بودم و این برای بار دوم بود که رو در روی هم قرار گرفتیم. خوشحالم که توانستم امروز مقابل او به برد برسم و فینالیست شوم.

ساروی در مورد مبارزه فینالش گفت: حریفم از مجارستان است و در رده جوانان با هم حریف بودیم. او هم مثل من دو سالی می‌شود که به بزرگسالان آمده است. در این فاصله هم کشتی‌هایش را با مربیان می‌بینیم. امیدوارم که کشتی خوبی مقابل او بگیرم و قهرمان شوم.

ملی‌پوش کشورمان در خاتمه افزود: من در مبارزه‌هایم کم‌فروشی نکردم. همه بچه‌ها همین هستند و امیدوارم که تمام نفرات بهترین نتیجه را بگیرند.

بنا: به پای آزاد نمی‌رسیم/رقابت سختی با روسیه داریم

رقابت‌های کشتی فرنگی کشورمان فردا شب در فینال مسابقات جهانی ۲ نماینده دارد که محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی روی تشک می‌روند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از این نتایج اظهارداشت: خوشحالم و این نتایج به ما مزه داد. فردا هم ۳ وزن یکدیگر داریم که امیدواریم آنها هم راهی فینال شوند.

وی افزود: ما به پای کشتی آزاد نمی‌رسیم، کشتی آزاد داداش بزرگ ماست! اما سعی می‌کنیم شاگردان خوبی باشیم. در این بین نباید زحمات بچه‌ها، کادر و مدیریت فدراسیون را نادیده گرفت، آقای دبیر به ما روحیه داد.

بنا افزود: امیدوارم عصر فردا روز خوبی برای ما باشد. ما رقابت سختی با روسیه داریم. ۳ کشتی‌گیر دیگرمان هم فردا روی تشک می‌روند و امیدوارم آنها هم به مدال برسند.

گرایی: محمدرضا حتما طلا می‌گیرد/در کلکسیون ما جای کمربند قهرمانی خالیست

محمدعلی گرایی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی، عنوان کرد: خوشحالم توانستم با مدال برنز دل مردم را شاد کنم.

وی درباره اینکه کنده بلند کردی و توانستی خیلی زود کشتی را تمام کنی، خاطرنشان کرد: دوست داشتم کشتی را ببرم و بیشتر از آن دوست داشتم هر چه سریعتر تمام کنم تا پیش محمدرضا بروم را تا به او کمک کنم که کمربند را بگیرد چون در کلکسیون ما جای همین کمربند خالیست. مطمئن باشید او در این مسابقات طلا می‌گیرد همان طور که قبل از المپیک گفتم محمدرضا طلا می‌گیرد اینجا هم می‌گویم.

پشتام مدالش را به چه کسی تقدیم کرد؟

پژمان پشتام در مسابقات جهانی کشتی فرنگی پس از کسب مدال برنز، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که جواب بنا و کادر فنی را با مدال دادم و اینکه مردم دعا کردند این نتیجه را بگیرم دست‌شان درد نکند.

وی افزود: من در این یکسال سختی‌های زیادی کشیدم و مادرم را از دست دادم. این مدال را به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

 

 

 

کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی

کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدعلی گرایی

دیدگاه تان را بنویسید