حرف های سرمربی تیم ملی پس از برد مقابل امارات؛

اسکوچیچ: اگر شجاع اخراج می شد باید یکی از دست‌هایم را قطع می‌کردم!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:آب و هوای گرم روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت چون اکثر بازیکنان ما از اروپا آمدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دراگان اسکووچیچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی گفت:بازی بزرگی را مقابل تیمی که دفاعی بازی کرد؛ انجام دادیم. امارات در نیمه اول کاملا دفاعی بازی کرد. آب و هوای گرم روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر گذاشت چون اکثر بازیکنان ما از اروپا آمدند.

وی افزود: در نهایت مهمترین امر این بود که به هدف خود یعنی کسب 3 امتیاز بازی برسیم. از عملکرد تیم ملی امارات در این بازی شگفت زده شدم. بعد از این برد خوشحالی نمی کنیم چون بازی مهمتری پیش رو مقابل کره جنوبی داریم و باید در آن بازی نیز برنده شویم. لغو کارت قرمز و بازگشت خلیل زاده باعث شد تا بازیکنان انگیزه دو چندان بگیرند و با اراده بیشتری بجنگند.

 سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: برد امشب برد خیلی مهمی بود. می‌دانستیم در این شرایط آب و هوایی وضعیت برای ما آسان نیست و با  توجه به بازیکنانی که از اروپا به اردوی ما اضافه می‌شدند کار ما سخت‌تر می‌شد زیرا زمان کمتری برای هماهنگی داشتیم. 

اسکوچیچ تاکید کرد:نیمه اول از بازی تیمم اصلاً راضی نبودم اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم بهتر شدیم و نیمه راضی‌کننده بهتری بود. یک اشتباه داشتیم که کمک داور ویدیویی (VAR) آن را برگرداند. در مسیر خیلی خوبی برای رسیدن به اتفاقات بزرگتر هستیم اما این را می‌دانیم که می‌توانیم از این بهتر باشیم. با شرایط و سختی‌هایی که وجود داشت بهترین نتیجه را گرفتیم. 

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه 10 برد متوالی کسب کرده‌ و در صدر جدول قرار دارید و از تیم سوم گروه 7 امتیاز جلو هستید و با این شرایط باید در رویاها سیر کنید، اظهار داشت: من 53 سال سن دارم و می‌دانم نباید با این چیزها خیالم راحت شود. این را بارها گفته‌ام که حافظه در فوتبال هیچ معنایی ندارد و فوتبال هیچ حافظه‌ای ندارد. باید به خوبی استراحت کرده و به بازی بعدی فکر کنیم.

اسکوچیچ با اشاره به نتایجی که تیم ملی در مرحله قبلی مسابقات گرفته بود، گفت: در صورت مقایسه با دور قبلی رقابت‌ها شروع بهتری داشتیم، اما نباید به این دلخوش کنیم و باید باز هم کار کرده تا نتیجه بهتری بگیریم.

وی درباره تصمیم داور مسابقه که با VAR تغییر کرد، اظهار داشت: اگر مجبور به تعویض می‌شدم، باید مهدی طارمی یا سردار آزمون را تعویض می‌کردم که با ورود یک مدافع جای شجاع خلیل‌زاده را پر کنیم. با این شرایط باید یکی از دست‌هایم (طارمی یا آزمون) را قطع می‌کردم.

سرمربی تیم ملی گفت: ابتدای نیمه دوم ما بازی را به دست گرفتیم و تیم حریف را تحت تأثیر قرار می‌دادیم، اما آن یک اشتباه می‌توانست همه چیز را به هم بریزد. با این حال بازهم مالکیت را به دست گرفتیم و توانستیم به بازی عادی برگردیم،‌ اما آن اتفاق می‌توانست ما را به دردسر بیندازد، اما خوشحالم که این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه تان را بنویسید