کارشناس داوری دیدار ایران و امارات

نوید مظفری گفت: پنالتی اعلام شده برای تیم ملی ایران سخت‌گیرانه بود و در واقع مهدی طارمی با هنر خود از داور استرالیایی پنالتی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت کریس بیث در بازی ایران و امارات اظهار داشت: اخراج خلیل‌زاده در دقیقه 60 طبق قانون درست بود زیرا او با خطای گرفتن یک موقعیت آشکار گلزنی را از حریف گرفت و بازبینی تصاویر کمک داور ویدیویی نشان می‌داد که خطا خارج از محوطه است البته اگر این خطا درون محوطه هم رخ داد به دلیل گرفتن بازیکن حریف خلیل‌زاده باز هم اخراج می‌شد فقط در مواقعی که بازی با توپ انجام شود داور می‌تواند کارت زرد بدهد.

فارس نوشت؛ وی افزود: خوشبختانه بازبینی تصاویر ویدیویی باعث شد که داور کاملاً قانونی و به درستی رأی به بازگشت شجاع خلیل‌زاده به میدان بدهد زیرا پیش از این خطا بازیکن امارات در میانه میدان در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود هنر داور هم در دقیقه 74 مشخص بود. جایی که او به خوبی آوانتاژ داد و یک موقعیت برای تیم ملی ایران ایجاد شد.

مظفری در مورد پنالتی اعلام شده به سود ایران گفت: این پنالتی خیلی سخت‌گیرانه بود و باید بگوییم مهدی طارمی با هنر خود این پنالتی را از داور استرالیایی گرفت با این حال تیم داوری مسابقه قضاوت قابل قبولی داشت.

دیدگاه تان را بنویسید