گزارش جی پلاس از انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲؛ ایران ۱ - امارات صفر

VAR نجات‌مان داد؛ بُردیم و صدرنشین ماندیم+ عکس و ویدیوی گل/جدول

شاگردان اسکوچیچ در انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف امارات رفتند و ایران در نهایت با پیروزی یک بر صفر صدرنشین گروه خود ماند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 امشب از ساعت 20:15 به مصاف امارات رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان به پایان رسید. تیم ملی ایران با این پیروزی با 9 امتیاز صدرنشین گروه A شد .

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی امارات: علی خصیف، شاهین عبدالرحمن، محمد العطاس، بندر الاحبابی، محمود خمیس، عبدالله حمد، ماجد حسن، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم، فابیو لیما و علی مبخوت

گزارش بازی

نیمه اول/ ایران صفر - امارات صفر

توپ گیری عالی نوراللهی در دقیقه 18 توپ را در داخل محوطه جریمه به علیرضا جهانبخش رساند، پاس در عرض خطرناک این بازیکن را عمر در دهانه دروازه دور کرد. سردار در دقیقه 23 روی یک پاس در عمق می رفت با دروازه بان امارات تک به تک شود اما علی خصیف با یک خروج به موقع و شیرجه بلند توپ را مشت کرد.ارسال خوب بندرالاحبابی در دقیقه 26 از سمت راست، خلیل ابراهیم در موقعیت سرزنی قرار گرفت اما ضربه کم دقت این بازیکن راهی به دروازه بیرانوند نداشت و راهی اوت شد. شروع مجدد علیرضا بیرانوند در دقیقه 27 در حالی که می رفت با پرس شدید اماراتی ها خطر ساز شود با بیرون زدن سریع توپ برگشتی توسط این دروازه بان، یک کرنر برای حریف به همراه داشت. در دقیقه 29 موقعیت خوب گلزنی برای طارمی در نزدیکی دروازه امارات کسب شد اما او نتوانست از آن استفاده کند و به هدر رفت.

نیمه دوم / ایران 1 - امارات صفر

در نیمه دوم اسکوچیچ دست به تغییر ترکیب زد و علی قلی زاده را به جای نورافکن به زمین فرستاد. در دقیقه ۵۹ و در حالی که ایران تیم برتر میدان بود و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی می کرد امارات صاحب یک ضد حمله شد که غفلت مدافعان باعث تک به تک شدن خلیل زاده با مهاجم حریف شد و او چاره ای جز خطا نداشت تا با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شود. در این صحنه داور ویدیویی آن را بررسی کرد و از سوی داور اعلام شد که بازیکن امارات پیش از خطا در موقعیت آفساید بوده است. به این ترتیب شجاع خلیل زاده به زمین برگشت و ضربه ایستگاهی هم از امارات گرفته شد. دقیقه ۷۰ ثمره ماندن شجاع خلیل زاده در زمین مشخص شد و سردار آزمون که قرار بود تعویض شود در زمین ماند و با پاسی تماشایی مهدی طارمی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد و در حالی که دروازه بان امارات خروج اشتباهی کرده بود، مهدی با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد. سردار آزمون در دقیقه 89 پنالتی را که طارمی آن را کسب کرد، زمینی به سمت راست دروازه امارات زد که علی خصیف به خوبی جهت این ضربه را تشخیص داده و آن را مهار کرد.

در پایان این دیدار، طارمی بهترین بازیکن زمین شد.

Screenshot_20211007-221650_Chrome

انتخابی جام جهانی 2022- ایران - امارات - مهدی طارمی

انتخابی جام جهانی 2022- ایران - امارات - مهدی طارمی

مهدی طارمی ایران امارات

مهدی طارمی ایران امارات

مهدی طارمی ایران امارات

مهدی طارمی ایران امارات

مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران امارات

علیرضا جهانبخش تیم ملی فوتبال ایران امارات

احمد نوراللهی تیم ملی فوتبال ایران امارات

مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران امارات

سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران امارات

علیرضاو جهانبخش تیم ملی فوتبال ایران امارات

علیرضا جهانبخش تیم ملی فوتبال ایران امارات

علیرضا جهانبخش ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

صادق محرمی تیم ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

صادق محرمی تیم ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

صادق محرمی تیم ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

علیرضا جهانبخش تیم ملی فوتبال ایران امارات انتخابی جام جهانی

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

انتخابی جام جهانی 2022 - ایران - امارات

 

 
  • خالقی ارسالی در

    طارمی دوست داشتنی

دیدگاه تان را بنویسید