دومین اوتی دختران در وزنه بردای قهرمانی جهان؛ محمدی هفتم شد

متین محمدی نماینده ایران در دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان جهان با رکورد ۹۲ کیلوگرم و رده هفتمی به کار خود در حرکت یک ضرب خاتمه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان در حال برگزاری است و در دومین روز مسابقات، رقابت دسته ۵۵ کیلوگرم پسران برگزار شد. متین محمدی برای  ایران در این دسته وزنه زد که موفق نشد مدالی برای ایران بگیرد.

محمدی رکورد ۹۲ یک ضرب، ۱۱۰ دوضرب و مجموع ۲۰۲ کیلوگرم را به ثبت رساند و در رده هفتم نوجوانان جهان قرار گرفت.

وزنه بردار اندونزی با مهار وزنه ۱۱۱ کیلوگرم موفق شد یک کیلوگرم رکورد یک ضرب نوجوانان جهان(۱۱۰ کیلوگرم) را ارتقا دهد و به نام خود ثبت کند. او در دوضرب وزنه‌های ۱۲۷ و ۱۲۸ کیلوگرم را انداخت و اوت شد.

عملکرد ملی پوش ایران به شرح زیر است:

*حرکت یک ضرب

متین محمدی در اولین حرکت یک ضرب ۸۷ کیلوگرم را انداخت. او در حرکت دوم ۸۷ کیلوگرم را بالای سر برد.

محمدی در حرکت سوم خود ۹۲ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت یک ضرب هفتم شد.

*حرکت دوضرب

محمدی در اولین حرکت دوضرب ۱۱۰ کیلوگرم را مهارکرد.

او در حرکت دوم وزنه ۱۱۴ کیلوگرم را از پشت سر انداخت.

محمدی در حرکت سوم وزنه ۱۱۸ کیلوگرم را هم نتوانست مهار کند و با همان ۱۱۰ کیلوگرم و مجموع ۲۰۲ کیلوگرم  به کار خود پایان داد.

دومین اوتی وزنه‌برداری دختران ایران در نوجوانان جهان

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان، رقابت دسته ۴۵ کیلوگرم دختران برگزار شد که نماینده ایران اوت شد.

زهرا حسینی در حرکت  یک ضرب دو مرتبه وزنه ۵۷ کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سوم وزنه ۵۸ کیلوگرم را بالای سر برد ابتدا داوران به او دو چراغ سفید و یک قرمز دادند سپس این حرکت از سوی ژوری مورد قبول واقع نشد در نهایت سه چراغ قرمز دریافت کرد  و حذف شد.

حسینی در حرکت دوضرب روی تخته رفت و وزنه‌های ۶۴ و ۶۸ کیلوگرم را زد اما در مهار وزنه ۷۲ کیلوگرم ناکام ماند. او در دو ضرب هشتم شد.

دیدگاه تان را بنویسید