جی پلاس

فراز کمالوند؛ مربی تنوع طلب فوتبال ایران!

فراز کمالوند ظرف کمتر از یک سال، با پنج تیم مختلف قرار داد بسته که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود و شاید در دنیا کم نظیر باشد! رکورد دیگر را هم نفت مسجد سلیمان خلق کرد که باید در گینس ثبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه جی ورزشی پلاس؛ عجیب ترین خبر روزهای گذشته، انصراف و خودداری فراز کمالوند از حضور در تمرینات نفت مسجد سلیمان بود؛ در واقع او و نفت مسجد سلیمان به طور مشترک صاحب یک رکورد ویژه در فوتبال شدند و شاید در دنیا نظیر این اتفاق وجود نداشته باشد!

رکوردی به نام ایران که در لیگ‌ های محلات جهان هم تکرار نمی شود

انصراف کمالوند از هدایت نفت مسجد سلیمان به علت مشکلات مالی در شرایطی است که این مربی یک ماه قبل هم بعد از عقد قرارداد با تراکتور از هدایت این تیم کناره گیری کرد تا در عرض یک ماه، دو بار تیم‌های خود را به علت مشکلات رها کند!

البته دومین رکورد فراز به حضور این مربی رو نیمکت ۵ تیم لیگ برتری و لیگ دسته یک ظرف مدت حدود ۱۱ ماه می شود که او نقاط مختلف ایران را سیاحت کرده و حالا بدون تیم مانده است.

لیگ برتر فوتبال| استقلال - سایپا فراز کمالوند

او از آبان ۹۹ تا امروز، به ترتیب در شاهین بوشهر، استفلال، سایپا، تراکتور و نفت مسجد سلیمان حضور داشته و یا با آن‌ها قرارداد بسته و حالا بدون تیم است‌؛ اتفاقی که به نظر نمی‌رسد در هیچ نقطه از کره خاکی، حتی در لیگ های آماتوری و محلات هم تکرار شود و فقط مختص به فوتبال ایران می شود!

آبان ۹۹: کمالوند سرمربی شاهین بوشهر شد.

۱۶ اسفند ۹۹: کمالوند مدیرفنی استقلال تهران شد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰: کمالوند سرمربی سایپا شد.

۹ مرداد ۱۴۰۰: کمالوند سرمربی تراکتور شد.

۴ مهر ۱۴۰۰: کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان شد.

۱۰ مهر ۱۴۰۰: کمالوند به دلیل برطرف نشدن مشکلات در تمرین تیم نفت مسجد سلیمان حاضر نشد.

نفت مسجد سلیمان و مدیریت آماتوری!

دیگر رکوردی که شاید در دنیا نظیر نداشته باشد، به نفت مسجد سلیمان مربوط می شود که ظرف مدت یک ماه با سه مربی به توافق رسیده و به هر دلیلی، با آن ها قطع همکاری کرده است.

عکس تیمی استقلال و نفت مسجدسلیمان

این تیم از یک ماه قبل تا امروز، ابتدا با محمود فکری توافق و سپس از این همکاری صرف نظر کرد. در ادامه نوبت به سیروس پور موسوی رسید که با این مربی به توافق رسیدند و عکس هم انداختند اما باز هم این پایان کار نبود و او را هم کنار گذاشتند.

ظرف یک هفته گذشته فراز کمالوند با نفتی‌های مسجد سلیمان برای هدایت تیمشان به توافق رسید که حالا این مربی هم به علت نبود شرایط لازم و وجود مشکلات مالی از هدایت نفت خودداری کرده است.

با این حساب، این تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر که از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود، همچنان بلاتکلیف است و باید به سراغ چهارمین مربی خود برای شروع لیگ برتر برود که رکوردی بی سابقه در فوتبال جهان خواهد بود و حتما باید این رکورد در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

۱۲ شهریور: فکری سرمربی نفت باقی ماند.

۱۵ شهریور: پورموسوی سرمربی نفت شد.

۴ مهر: کمالوند سرمربی نفت شد.

۱۰ مهر: کمالوند از هدایت نفت کناره گیری کرد.

دیدگاه تان را بنویسید