والیبال قهرمان جوانان جهان؛

بازی دست‌گرمی برای جوانان؛ ایران دوباره مراکش را برد

تیم والیبال جوانان ایران در بازی دوم از مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان بر مراکش غلبه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی از مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان و از گروه G رقابت‌ها امروز (سه‌شنبه) در دیداری تکراری به مصاف تیم مراکش رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران که در مرحله نخست هم به راحتی حریف آفریقایی خود را شکست داده بود در این دیدار هم که در شهر کاربونیا کشور ایتالیا برگزار شد در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 13 بر حریف خود غلبه کرد. امیرحسین صداقت 11 و بردیا سعادت 10 امتیاز برای تیم جوانان ایران در این بازی کسب کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مسابقه 75 امتیاز شامل 38 امتیاز از حمله، 4 امتیاز از دفاع، 9 امتیاز سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم مراکش به دست آورد.

در طرف مقابل مراکش نیز 36 امتیاز در این مسابقه به دست آورد که شامل 17 امتیاز حمله و 19 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود. مراکش در این مسابقه از دفاع و سرویس امتیازی به دست نیاورد.

امیرحسین صداقت با کسب 11 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و مراکش شد و بردیا سعادت نیز با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. یاکی بازیکن شماره یک مراکش با کسب 8 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (چهار‌شنبه) و آخرین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به مصاف تایلند می‌رود که این مسابقه از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید