لیگ قهرمانان اروپا؛

برتری قاطع لیورپول در خانه پورتو؛ گل طارمی پرپرشد/ طلسم شکست و مسی برای پاریسی ها گل زد+ عکس و ویدیوی گل ها

مسی در دیدار مقابل منچسترسیتی توانست برای اولین بار در پاری سن ژرمن گلزنی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ در اولین شب از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هلند در آمستردام میزبان بشیکتاش بود و با دو گل به برتری رسید.گل های تیم هلندی را برگیوس 17 و هالر 43 به ثمر رساندند. آژاکس با این برد 6 امتیازی شد و در صدر گروه C باقی ماند. بشیکتاش هم بدون امتیاز قعرنشین است.

پورتو 1 - لیورپول 5

پورتو میزبان لیورپول بود که با نتیجه سنگین ۵ بر صفر شکست خورد. در این دیدار مدافعان پورتو عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و با اشتباهاتشان راه را برای گل‌زنی مهاجمان فرصت طلب لیورپول هموار کردند. در این دیدار محمد صلاح در دقایق ۱۸ و ۶۰، فیرمینو در دقایق ۷۷ و ۸۳ و مانه در دقیقه ۴۵ برای لیورپول گل‌زنی کردند. در مقابل مهدی طارمی در دقیقه ۷۵ توانست دروازه لیورپول را با یک ضربه سر زیبا باز کند اما این گل نتوانست کاری برای تیمش بکند.

توقف اینتر مقابل شاختار دونتسک اوکراین

در دیگر دیدار و از گروه D، شاختار دونتسک اوکراین در خاک این کشور میزبان اینترمیلان بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.دو تیم در دیدار اول خود متحمل شکست شده بودند و عملا با این تساوی به اولین امتیاز خود در این مسابقات دست یافتند.

میلان 1 - اتلتیکومادرید 2

میلان در شبی که در همان نیمه اول 10 نفره شده بود، در دقایق پایانی مغلوب ستاره های نامدار اتلتیکومادرید شده و در اولین تجربه خانگی خود بعد از هفت سال، 1-2 مقابل این تیم شکست خورد.

دورتموند 1 -اسپورتینگ صفر

در تک دیدار باقی مانده از گروه C دورتموند میزبان اسپورتینگ بود که با یک گل به پیروزی رسید. در این دیدار مله، خرید جدید دورتموند بالاخره پایش به گل زنی باز شد و توانست در دقیقه ۳۷ تک گل زنبورها را به ثمر برساند.با این نتیجه دورتموند ۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر پایین‌تر از آژاکس در رده دوم این گروه قرار گرفت. اسپورتینگ هم بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

پاری سن ژرمن 2 - منچسترسیتی 0

در حساس ترین دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند.بازی با حملات پاریسی ها آغاز شد و ادریسا گانا گی در دقیقه 8 مسابقه به شکل زیبایی دروازه سیتی و ادرسون را باز کرد. در ادامه شاگردان گواردیولا موقعیت فراوانی را برای رسیدن به گل تساوی به دست آوردند که با بی دقتی از دست دادند که مهمترین آن، دو ضربه پیاپی استرلینگ و سیلوا بود که به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با برتری یک گله پاریسی ها به پایان برسد.در نیمه دوم نیز سیتی صاحب توپ و میدان بود اما بازیکنان این تیم در باز کردن دروازه دوناروما عاجز بودند تا اینکه لیونل مسی پس از یک و دوی دیدنی با امباپه و یک شوت فوق العاده از پشت محوطه جریمه، توپ را به طاق دروازه ادرسون چسباند تا نخستین گل خود با پیراهن پاریس را به ثبت برساند.این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود پاریسی ها به پایان رسید تا آنها موفق شوند انتقام شکست سال گذشته را از منچستر سیتی بگیرند.

لیونل مسی

لیونل مسی نیمار

لیونل مسی نیمار

لیونل مسی

رئال مادرید 1 - شریف 2

 در دومین هفته لیگ قهرمانان رئال مادرید در برنابئو میزبان شریف تیراسپول بود. بر خلاف روند بازی شریف بود که در دقیقه 24 به گل رسید.روی یک ارسال خوب از سمت چپ، یاکشیبوئف با ضربه سری دقیق توپ را دور از دستان تیبو کورتوا به کنج دروازه رئال رساند.رئال نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و یکپارچه حمله بود. کهکشانی ها دقیقه 63 به ضربه پنالتی دست یافتند. روی حرکت تکنیکی وینسیوس بود که داور پس از بررسی صحنه در کنار زمین و با دخالت وی ای آر دستور به پنالتی داد تا کریم بنزما گل تساوی را به ثمر برساند.این گل شماره 72 بنزما در لیگ قهرمانان بود و با گذار از رائول به رده چهارم برترین گلزنان تاریخ این تورنمنت رسید.دقیقه 88 لوکا یوویچ در دهانه دروازه نتوانست توپ ارسالی توسط رودریگو را به گل تبدیل کند و دروازه بان به راحتی توپ را مهار کرد.بازهم بر خلاف روند بازی شریف به گل رسید. شوت غیر قابل مهار تیل از 20 متری به قعر دروازه رئال رفت تا شریف 1-2 پیش بیفتد!در نهایت این بازی با برتری 1-2 شریف مولداوی به اتمام رسید.

دیدگاه تان را بنویسید