جی پلاس؛ نتایج فوتبال اروپا

دربی لندن به کام آرسنال؛ دربی رم به سود لاتزیو/ یوونتوس با تلخی برد؛ بارسا با شکوه+ویدیو

تیم فوتبال یوونتوس به سختی توانست از سد سمپدوریا عبور کند. شاگردان کومان نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل لوانته به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال یوونتوس امروز در هفته ششم سری A میزبان سمپدوریا است و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به نفع بانوی پیر به پایان رسید. دیبالا ستاره آرژانتینی در این بازی با بازوبند کاپیتانی برای بانوی پیر بازی کرد و موفق شد گل اول یووه را به زیبایی به ثمر برساند. اما درخشش دیبالا تداوم پیدا نکرد و در دقیقه 27 بازی مصدوم شد و با چشمان گریان زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که یوونتوس چهارشنبه این هفته دیداری حساس مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا دارد که این ستاره را در اختیار نخواهد داشت.

گل های این دیدار را در ادامه مشاهده می کنید؛

برتری فیورنتینا مقابل اودینزه

هفته ششم مسابقات سری A ایتالیا، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه -  به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها فیورنتینا در خانه اودینزه به برتری یک بر صفر رسید.تنها گل این بازی را دوشان ولاهوویچ در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی برای فلورانسی‌ها به ثمر رساند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو با این برد 12 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند.در دو دیدار همزمان هم امپولی در خانه خود با نتیجه 4 بر 2 بولونیا را از پیش‌رو برداشت و ساسولو هم میهمانش سالرنیتانا را با شکست یک - صفر بدرقه کرد.

ناپولی به صدر برگشت

رکورد صد درصدی پیروزی‌های تیم فوتبال ناپولی در فصل جاری سری A با برد خانگی 2 بر صفر این تیم برابر کالیاری حفظ شد. در این بازی خانگی که شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای شهر ناپل برگزار شد، ویکتور اوسیمهن گل نخست را در دقیقه 11 برای ناپولی به ثمر رساند. لورنزو اینسینیه کاپیتان تیم آبی‌پوش شهر ناپل هم در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل افزایش داد. به این ترتیب ششمین برد متوالی تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی در فصل جاری سری A رقم خورد و این تیم با 18 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از میلان به صدر جدول برگشت.

مارسی در خانه باخت

در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه موسوم به لوشامپیونه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال مارسی در ورزشگاه خانگی خود ولودروم میزبان لانس بود و این بازی را در پایان با نتیجه 3 بر 2 به میهمان خود واگذار کرد. هر دو گل مارسی را در این بازی دیمیتری پایت در دقایق 33 و 3+45 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. این در حالی بود که پیش از دو گل این مهاجم فرانسوی، دروازه‌ مارسی ابتدا در دقیقه 9 توسط فلوریان سوتوکا از روی نقطه پنالتی و سپس توسط فرانکوفسکی در دقیقه 27 باز شده بود. بازی تا دقیقه 71 با نتیجه 2-2 مساوی جریان داشت تا اینکه وسلی ساید در دقیقه 71 گل برتری را برای تیم میهمان به ثمر رساند. به این ترتیب مارسی که با پیروزی در این بازی می‌‌توانست به رده دوم جدول صعود کند، با 14 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و رده دوم را به تیم لانس داد که حالا 15 امتیازی است. البته مارسی یک بازی معوقه هم دارد. پیش از این بازی نیز تیم موناکو در خانه تیم تازه وارد کلرمون فوت به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.  وسام بن‌یدر در دقیقه 25، کوین فولاند در دقیقه 48 و صوفیانه دیوپ در دقیقه 1+90 برای موناکو گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان را هم محمد بایو در دقیقه 7 به ثمر رساند.

بازگشت باشکوه آبی‌اناری‌ها به مسیر پیروزی

بارسلونا بعد از توقف در دو بازی گذشته خود در لالیگا، امروز از سری مسابقات هفته هفتم این رقابت ها میزبان لوانته بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-0 به سود تیم رونالد کومان خاتمه یافت. در این بازی دپای در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی، دی یونگ 14 و آنسو فاتی 1+90 برای بارسا گلزنی کردند.آنسو فاتی ستاره اسپانیایی پس از مدت ها مصدومیت امروز برای بارسا از دقیقه 81 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و موفق به گلزنی شد تا کومان قدری از فشارها رهایی یابد.آبی اناری ها با این پیروزی 12 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.لوانته هم با 4 امتیاز در مکان هفدهم قرار دارد.

دربی لندن را آرسنال برد

از هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام بود تا هواداران شاهد دربی شمال لندن باشند.شاگردان آرتتا در این بازی عملکرد درخشانی داشتند و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافتند.در این بازی اسمیت رو در دقیقه 12، اوبامیانگ 27 و ساکا 34 موفق به گلزنی شدند.تاتنهام هم با این شکست، سومین باخت متوالی در لیگ برتر را متحمل شد تا روی ریل ناکامی گام بردارد.آرسنال با این پیروزی 9 امتیازی شد و پشت سر تاتنهام به دلیل تفاضل گل کمتر در رده یازدهم ایستاد.تاتنهام هم با 9 امتیاز مکان دهم را در اختیار دارد.

لاتزیو از سد رم مهمان عبور کرد

 در هفته ششم رقابت های سریA  لاتزیو میزبان رم بود و با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت. در این بازی میلینکویچ ساویچ در دقیقه 10، پدرو 19 و فیلیپه اندرسون 63 برای لاتزیو گل زدند و گل های رم توسط ایبانز 41 و ورتو 69 زده شد.مورینیو با این شکست، اولین باخت خود با رم در دربی این شهر را بدست آورد و ساری به نوعی مچ آقای خاص را خواباند. لاتزیو با این برد 11 امتیازی شد و تا رده ششم صعود کرد.رم هم با 12 امتیاز چهارم است.

شکست خانگی مارسی برابر لانس

در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ لوشامپیونه،تیم فوتبال مارسی در ورزشگاه خانگی خود ولودروم میزبان لانس بود و این بازی را در پایان با نتیجه 3 بر 2 به میهمانش واگذار کرد.هر دو گل مارسی را در این بازی دیمیتری پایت در دقایق 33 و 3+45 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. این در حالی بود که پیش از دو گل این مهاجم فرانسوی، دروازه‌ مارسی ابتدا در دقیقه 9 توسط فلوریان سوتوکا از روی نقطه پنالتی و سپس توسط فرانکوفسکی در دقیقه 27 باز شده بود. بازی تا دقیقه 71 با نتیجه 2-2 مساوی جریان داشت تا اینکه وسلی ساید گل برتری را برای تیم میهمان به ثمر رساند.به این ترتیب مارسی که با پیروزی در این بازی می‌‌توانست به رده دوم جدول صعود کند، با 14 امتیاز به رده سوم سقوط کرد و رده دوم را به تیم لانس داد که حالا 15 امتیازی است. البته مارسی یک بازی معوقه هم دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید