ارزشمندترین بازیکن قهرمانی آسیا در گفت و گو با جی پلاس؛

ستاره نوظهور والیبال خوشحال از جوان گرایی در تیم ملی | صابر کاظمی: سال آینده حتما لژیونر می شوم

ملی پوش والیبال ایران اعتقاد دارد باید در تیم ملی پوست اندازی انجام می‌گرفت تا بازیکنان جوان جایگزین باتجربه‌ها شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم به میزبانی ژاپن برگزار شد و تیم ملی والیبال کشورمان عنوان قهرمانی را کسب کرد و همراه با ژاپن با صعود به فینال مسابقات سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

پس از پایان مسابقات بهترین‌های این دوره از رقابت‌ها در حالی معرفی شدند که صابر کاظمی پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

صابر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص حضور در المپیک و قهرمانی آسیا و کار کردن با دو مربی متفاوت اظهار کرد: هردو مربی عملکرد متفاوتی در تیم داشتند و خیلی چیزها از مربی خارجی یاد گرفتم که تاثیر مثبتی در پیشرفت من داشت؛ همچنین خیلی خوشحالم که با کادر فنی ایرانی توانستیم به مقام قهرمانی آسیا برسیم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم چون اعتماد به مربیان ایرانی باعث افزایش اعتماد به نفس بین بازیکنان می‌شود.

او در خصوص جوان گرایی در تیم ملی و حضور نداشتن بازیکنان باتجربه در کنار تیم در قهرمانی آسیا گفت: به نظر من باید این پوست اندازی در تیم ‌انجام می‌گرفت تا بازیکنان جوان تر جایگزین بازیکنان با تجربه شوند. فکر می‌کنم باید همین روند را پیش ببریم که بازیکنان باتجربه بیشتری کنار یکدیگر باشند تا بتوانیم در آینده نتیجه مثبتی در مقابله با تیم های بزرگ دنیا داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا صابر کاظمی

کاظمی افزود: نمی‌توان گفت نبود بازیکنان باتجربه بر عملکرد بچه ها تاثیر گذاشته یا خیر؛ ما کنار  بازیکنان نسل گذشته خیلی چیزها یاد گرفتیم و تجربه کسب کردیم ولی بازیکنان تیم ملی الان کنار یکدیگر راحت هستند و با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کنند.

ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که آیا به لژیونر شدن هم فکر می‌کند یا نه تصریح کرد: بله اما وقتی این مسئله را مطرح و با بزرگان والیبال  مشورت کردم  به این نتیجه رسیدم که امسال هم در لیگ ایران بازی کنم و برای سال آینده اگر پیشنهادهای خوبی داشته باشم حتما لژیونر می‌شوم.

صابر کاظمی لیگ ملت های والیبال 2021 - تیم والیبال ایران و برزیل

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به وضعیت مصدومیت خود گفت: از ناحیه مچ پا مصدوم شدم ولی با کمک دکترفرهادی که واقعا زحمت کشید و یک روز کامل روی مچ پاهای من کار کرد تا به فینال برسم. خداشکر توانستم بازی کنم و هرچند در اواخر ست سوم درد داشتم ولی دوست داشتم برنده مسابقه ما باشیم و هرچه زودتر بازی تمام شود. الان هم درمان را شروع کردم و امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتم برطرف شود تا به لیگ  ایران برسم.

صابر کاظمی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: هدف من این است که در خدمت تیم ملی باشم و خیلی دوست دارم همیشه به تیم ملی والیبال کشورم کمک کنم. به نظر من والیبال ایران به زمان احتیاج دارد و من مطمئنم آینده ی خوبی در انتظارمان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید