گزارش جی پلاس از والیبال زیر ۲۱ سال جهان؛ ایران ۲ - بلژیک ۳

کامبک ناکام والیبالیست های جوان ایران مقابل بلژیک در اولین گام +عکس

تیم ملی والیبال جوانان در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف بلژیک رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود بلژیک به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امشب (پنج شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف بلژیک رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود بلژیک به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران: سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، امیرحسین توخته، عرفان جلالی نژاد، عبدالمختار بوش، محمد ولی زاده، سهیل کمال‌آبادی، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت و علی حاجی‌پور مقدم.

هدایت تیم ملی والیبال جوانان ایران بر عهده بهروز عطایی است.

ترکیب تیم ملی بلژیک: فر رجرز، ساموئل فیفشامپ، لیام مک کلسکی، جوست پیترز، سپه روتی، سیمون پلاسکی، لنرت ون السن، وت دییر، مارتین پرین، تیمن اوکت، مایکل فرنسن و روب ون د ولده.

گزارش بازی 

تیم ملی والیبال جوانان ست اول را با نتیجه 25 بر 20 و ست دوم را با نتیجه 25 بر 23 واگذار کرد. ست سوم اما تیم ملی ایران به بازی برگشت و با نتیجه 28 بر 26 به پیروزی دست یافت.ست چهارم ملی پوشان ایران با نتیجه ایی مثل ست پیش به برتری دست یافتند. ست پنجم این دیدار با نتیجه 15 بر 8 به سود بلژیک به پایان رسید.

تیم‌های مراکش و آرژانتین نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و آرژانتین سه بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک نیز با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت. تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت.

بلژیک در رقابت‌های قهرمانی جوانان سال 2020 اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت و عنوان نایب قهرمانی بازی‌های المپیک نوجوانان را نیز در پرونده کاری خود دارد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

 

تیم ملی والیبال جوانان

تیم ملی والیبال جوانان

21122

دیدگاه تان را بنویسید