گزارش جی پلاس از والیبال قهرمانی آسیا؛ ایران ۳ - چین ۱

برد سخت مقابل مدعیان چین؛ سروقامتان ایران راهی فینال شدند +عکس

ملی پوشان والیبال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به مصاف چین رفتند و ایران با برد شیرین سه بر یک مقابل چینی ها راهی فینال شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا 2021 امروز (شنبه) از ساعت 10:30 به مصاف چین رفت و این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود ملی پوشان به پایان رسید و ایران به فینال این رقابت ها راه یافت و سهمیه جهانی کسب کرد.

ترکیب تیم ملی ایران: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدین، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور.

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده بهروز عطایی است.

گزارش بازی 

ست اول در دیداری پایاپای با نتیجه 25 بر 22 به سود ملی پوشان به پایان رسید. تیم ملی والیبال چین در ست دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و این ست با نتیجه 25 بر  17 به سود آن ها به پایان رسید. در ست سوم چین با امتیاز ۵ برابر پیش آمد و در ادامه به دلیل اشتباه داوری و پایین بودن کیفیت ویدیو چک، چین پیش افتاد اما ملی پوشان با کسب ۳ امتیاز متوالی، نخستین تایم استراحت فنی را ۸ بر ۷ پیروز پشت سر گذاشتند. در ادامه چینی‌ها یکبار دیگر بازی را در امتیاز ۱۲ برابر کردند و تا امتیاز ۱۷ پایاپای پیش رفتند. درخشش صابر کاظمی در سرویس و اسپک ایران را ۲۲ بر ۱۸ بار دیگر پیش انداخت. در نهایت ایران ۲۵ بر ۲۲ پیروز ست سوم شد. ست چهارم نیز با عملکرد خوب ملی پوشان با نتیجه 25 بر 17 به پایان رسید و ایران با این برد به فینال رقابت های قهرمانی آسیا 2021 راه یافت.

تیم ملی والیبال ایران با شکست چین برای ششمین بار به دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راه یافت.

حاشیه بازی

تیم ملی والیبال ایران درحالی مهیای دیدار با تیم ملی چین در مرحله نیمه‌نهایی شد که صابر کاظمی ملی‌پوش جوان ایران در اثر برخورد با یکی از بازیکنان در جریان گرم کردن دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد.

 
میثم صالحی تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
جواد کریمی تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
صابر کاظمی تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
علی اصغ مجرد تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
میلاد عبادی پور تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
بهروز عطایی تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
صابر کاظمی تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
محمدرضا حضرت پور تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا
 
تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا بهروز عطایی
تیم ملی والیبال ایران - چین قهرمانی آسیا صابر کاظمی

دیدگاه تان را بنویسید