گزارش جی پلاس از لیگ قهرمانان آسیا؛ النصر ۱ - تراکتور صفر

تراکتور حریف النصر نشد؛ حذف تلخ شاگردان فیروز کریمی + عکس و ویدیوی گل

تیم های النصر عربستان و تراکتور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دو تیم تراکتور ایران و النصر عربستان امشب از ساعت 20:30 در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید و تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

ترکیب تراکتور: محمد رضا اخباری، هادی محمدی، ، اکبر ایمانی،سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق پور، علی فتحی مولود، سعید واسعی،  امین اسعدی، محمد مسلم پور، سعید ایرانخواه، بهزاد سلیمی

ترکیب النصر: ولید عبدالله علی، سلطان عبدالله الغانم، محمد الفتیل، عبدالله العمری، جلالدین مشاریپوف، عبدالله الخبیری، محمد قاسم النخلی، علی حسن، وینسنت ابوبکر، عبدالفتاح سریریی، اندرسون سوئزا

نیمه اول/ النصر 1 - تراکتور صفر

این دیدار در نیمه نخست با این که توپ و میدان بیش‌تر در اختیار النصر بود اما با بازی متعادل دو تیم پیگیری شد. در ۴۵ دقیقه نخست به جز صحنه گل النصر در دقیقه ۱۱، دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند که خطر چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیاورد. نکته قابل توجه این نیمه خطاهای پرتعداد تراکتور و النصر بود.گل النصر روی حرکت دو مهاجم مطرح این تیم به ثمر رسید. در صحنه گل، توپ پس از توپ‌گیری النصری‌ها در میانه میدان به تالیسکا رسید و این بازیکن به پاس درعمق، ابوبکر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم کامرونی با ضربه‌ای چیپ، دروازه تراکتور را باز کرد. النصر در دقیقه ۴۰ یک موقعیت گل‌زنی دیگر هم ایجاد کرد که با خوش‌شانسی تراکتوری‌ها این توپ به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم / النصر 1 - تراکتور صفر

النصر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی حرکت اسیری از جناح چپ، صاحب موقعیت شد اما محمدرضا اخباری شوت ابوبکر را در موقعیت تک به تک به خوبی مهار کرد. این توپ بعد از مهار اخباری توسط اسیری وارد دروازه تراکتور شد اما داور بازی گل النصر را در موقعیت آفساید تشخیص داد تا بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند.پس از این موقعیت بازی به تعادل کشیده شد و تراکتور تلاش کرد که موقعیت ایجاد کند اما تلاش بازیکنان این تیم بی‌فایده بود و راه به جایی نبردند. در این حین النصر هم تلاش کرد تا به گل دوم برسد اما دفاع خوب تراکتوری‌ها مانع از رسیدن عربستانی‌ها به هدفشان شد.این دیدار تا پایان بازی به همین شکل پیش رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید تا نماینده عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

 وینست ابوبکر که تک گل مسابقه النصر عربستان و تراکتور ایران را به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

تراکتور النصر عربستان

تراکتور النصر عربستان

تراکتور النصر عربستان

دیدگاه تان را بنویسید