زلزله در استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس تکذیب شد!

مبین ارگاشف به عنوان سرمربی استقلال تاجیکستان معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آستانه دیدار مهم استقلال برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در اخبار آمد که مبین ارگاشف سرمربی اهل تاجیکستان به طور موقت جانشین ویتالی لوچنکو شد و در بازی با پرسپولیس هدایت نماینده تاجیسکتان را برعهده خواهد داشت.

ارگاشف 47 ساله سابقه هدایت استقلال تاجیکستان، لوکوموتیو پامیر و تیم ملی تاجیکستان را در کارنامه دارد. ارگاشف در سه دیدار ابتدایی استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان هدایت این تیم را برعهده داشت و پیروزی 4-1 این تیم مقابل الهلال نیز تحت هدایت  او به دست آمد

اما ساعاتی بعد رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که مبین ارگاشف، سرمربی کنونی تیم فوتبال امید تاجیکستان و سرمربی سابق استقلال تاجیکستان هدایت این تیم را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عهده دارد اما این به معنی برکناری ویتالی لوچنکو نیست. سرمربی اوکراینی-تاجیکی تیم استقلال تاجیکستان مدرک پرولایسنس را هنوز اخذ نکرده و طبق قوانین AFC نمی تواند به عنوان سرمربی در کنار تیم استقلال تایجکستان باشد. در این شرایط و مانند دور گروهی که در عربستان برگزار شد ارگاشف که این مدرک را در کسب کرده به صورت ظاهری سرمربی تیم خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید