۳طلا و ۳برنز در انتظار آزادکاران ایران/ فروتن راهی نیمه نهایی شد

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید از صبح امروز (شنبه) در شهر مینسک بلاروس در حال برگزاری است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در پایان دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول با نتیجه آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر امرزو در این مرحله به مصاف برنده دیدار میان ویتالی پلاسنیاک و دانیلا دانیلوف از بلاروس میر ود.

همچنین در روز نخست این مسابقات پیمان نعمتی در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و مهدی ویسی، کیان محمودجانلو و محسن کوچ نژاد به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارند و رقابت‌های آنها امشب برگزار می‌شود.

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که ۱ بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف گوگا ژیگوا از گرجستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان عصر امروز در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نعمتی در دیدار فینال به مصاف رمضان فرض‌علیف از روسیه می‌رود. محمودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با مصطفی احمداف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی پیروز دیدار شانس مجدد شد و به دیدار رده بندی راه یافت. کوچ نژاد امشب برای کسب مدال برنز به مصاف دیمیتری جیووی از گرجستان می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید