نواک جوکوویچ در آستانه جاودانه شدن

نواک جوکوویچ تنیسور صرب در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس اوپن آمریکا موفق شد با حساب ۳ بر ۲ از سد الکساندر زورف بگذرد و راهی فینال شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس اوپن آمریکا نواک جوکوویچ و الکساندر زورف به مصاف هم رفتند و در ست اول زورف  با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد، اما نوله همانند دیدار‌های اخیرش بعد از شکست در ست اول قاطعانه واکنش نشان داد و قهرمان المپیک توکیو را در ست دوم با حساب ۶ بر ۲ شکست داد. در ست سوم رقابت ۲ تنیسور بسیار به هم نزدیک بود، اما جوکوویچ با حساب ۶ بر ۴ پیروز شد تا تنها یک ست با فینال فاصله داشته باشد. با این حال زورف ناامید نشد و با پیروزی ۶ بر ۴ در ست چهارم توانست کار را به ست سرنوشت‌ساز پنجم بکشاند.

اما در نهایت  مرد شماره یک تنیس جهان  ست پنجم را نیز با نتیجه ۶ بر ۲ به سود خود خاتمه داد تا ضمن گرفتن انتقام شکست المپیک از حریف آلمانی، برای نهمین بار راهی فینال اوپن آمریکا شود.

صربیناتور با صعود به فینال مسابقات تنیس اوپن آمریکا به سی و یکمین فینال خود در گرند اسلم‌های تنیس رسید و با رکورد راجر فدرر برابری کرد. جوکوویچ به دنبال فتح بیست و یکمین گرند اسلم خود و قهرمانی در چهارمین گرند اسلم متوالی است.

فینال این مسابقات روز یکشنبه بین نواک جوکوویچ و دنیل مدودف برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید