واکنش رسانه ها به پیروزی ایران مقابل رقیب سنتی

تلاش ناموفق ادووکات برای احیای عراق؛ رکوردشکنی شاگردان اسکوچیچ بعد از 49 سال

تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد پس از 49 سال تیم ملی عراق را با اختلاف بیش از 2 گل شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دومین بازی اش از انتخابی جام جهانی مقابل عراق قرار گرفت و با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی رسید.

علی نوری خبرنگار سرشناس عراقی بعد از این باخت در صفحه اش نوشت: شکست ذلت بار و تلخی  را مقابل ایران متحمل شدیم که در 49 سال گذشته چنین شکستی را مقابل این رقیب قدرتمند نداشتیم.

تیم ملی کشورم را تا الان این طور ضعیف ندیده بودم. در این بازی، بازیکنان تنها نام و تاریخ عراق را یدک می کشیدند.

 سایت «کوره» در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق، با تیتر «ایران کار عراق را دشوار کرد» نوشت: ایران با نتیجه 3 بر صفر از سد عراق گذشت تا با شش امتیاز، صدرنشین جدول گروه A بماند و عراق با یک امتیاز، در قعر جدول گروه قرار بگیرد.

ایران با گل زودهنگام خود روی ضربه علیرضا جهانبخش، عراق را خیلی زود سورپرایز کرد. عراق در ادامه نظم تیمی خود را که مقابل کره‌جنوبی از خود نشان داده بود، از دست داد و مصدومیت بشار رسن در این موضوع تأثیرگذار بود. ایران موقعیت‌های خطرناک دیگری توسط طارمی و آزمون به دست آورد که از آنها استفاده نکرد.

با وجود حضور مهند علی و فرانس پطروس، عراق نتوانست بازی بهتری ارائه کند. در ادامه مهدی طارمی توپ را میان چهار مدافع عراقی دریافت کرد و گل دوم ایران را زد. تلاش‌های ادووکات برای احیای تیمش با میدان دادن به طارق همام و صفا هادی موفق نبود. بحران در خطوط مختلف ماند و دروازه ایران تهدید نشد. در ادامه قلی‌زاده از اشتباه مدافعان عراق بهره برد و گل سوم را به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید