طارمی: مهم برد تیم ملی بود، نه گلی که زدم/ قدم بزرگی برداشتیم

مهاجم فوتبال تیم ملی کشورمان گفت: برد حساسی به دست آوردیم و با این پیروزی شرایط ما بهتر می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی طارمی بعد از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که تیم ملی توانست سه امتیاز حساس را به دست بیاورد قطعاً با این برد شرایط تیم ملی در ادامه بهتر می‌شود و به آینده امیدوار شدیم.

وی در خصوص گلزنی‌اش گفت: مهم پیروزی تیم ملی بود و گل خوبی به ثمر رسید. امیدوارم این روند خوب در ادامه بازی‌ها ادامه داشته باشد.

مهدی طارمی در نشست خبری پس از بازی با عراق گفت: بازی خیلی خوبی بود و همین که توانستیم سه بر صفر بازی را ببریم و مردم را شاد کنیم، جای شکرش باقی است. با این برد توانستیم یک پله و قدم بزرگ را برای بازی بعد برداریم و خیلی خوشحالیم. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم. امیدوارم بازی بعدی هم همین روند را ادامه بدهیم و قدم های محکمی برای صعود به جام جهانی برداریم.

درباره زوجی که با سردار آزمون در تیم ملی تشکیل داده‌اند، اظهار داشت: ما سال های متعددی است که در کنار هم بازی می کنیم. خیلی شناخت خوبی از همدیگر داریم. همانطور که می‌دانید جدا از فوتبال در بیرون از زمین مسابقه رابطه بسیار خوبی با هم داریم و این رابطه در نحوه عملکرد من در زمین تاثیرگذار است، به صورتی که راحت همدیگر را داخل زمین پیدا می کنیم. این ارتباط می‌تواند به تیم ملی کمک کند. رابطه خوب بیرون از زمین به داخل زمین کشیده می شود و به تیم ملی کمک می کند.

وی ادامه داد: سردار بازیکن با کیفیت و خوبی است می‌تواند به تیم ملی کمک کند صد درصد نبود در بازی اول باعث شد کمی به مشکل بخوریم. اما قبول کنید بازی اول همیشه سخت است. خدا را شکر می کنم که توانستیم آن بازی را با برد پشت سر بگذاریم در این بازی هم سردار توانست به تیم ملی کمک کند و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی نیز ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید